Thief και Battlefield 4 με το… turbo σύστημα Mantle της AMD

Η AMD αποκάλυψε πριν λίγο καιρό την δική της αντιπρόταση στα DirectX της Microsoft, το Mantle API, που υποσχέθηκε πως θα… “βάλει turbo” στα παιχνίδια μας. Το techspot έκανε το πρώτο benchmark του στην πράξη.Battlefield 4 018

Το techspot χρησιμοποίησε τους πρώτους δύο τίτλους της αγοράς που υποστηρίζουν το Mantle API της AMD, το Battlefield 4 και το Thief, για να εκτιμήσει κατά πόσο οι ισχυρισμοί της AMD για την ανωτερότητα της δικής της πρότασης σε σχέση με τα DirectX της Microsoft ισχύουν.

Οι δοκιμές του έγιναν σε ένα συνδυασμό R7 260X, R9 280X, R9 290X με επεξεργαστές Core i7-4770, Core i3-4130, AMD FX-8350 και AMD A8-7600. Τα αποτελέσματα, αρκετά ενδιαφέροντα! Δυστυχώς, το Mantle υποστηρίζεται μόνο από τους δύο προαναφερθέντες τίτλους, και έτσι δεν είναι εύκολο να έχει κανείς ακόμη μια σφαιρική άποψη για το κατά πόσο βοηθά.

Όσον αφορά στο Battlefield, το techspot είδε έναν μέσο όρο βελτίωσης της τάξης του 5%, ποσοστό αρκετά μικρό ώστε να μην μπορεί να χαρακτηριστεί ως “επαναστατική” η πρόταση της AMD. Στο Thief, από την άλλη, η κατάσταση ήταν η αντίστροφη, με αύξηση επιδόσεων που έφτασε ακόμη και στο 67%! Αυτή, όμως, σε συγκεκριμένες διαρρυθμίσεις hardware, με επεξεργαστές της ίδιας της AMD, όπου πριν ο τίτλος δεν… “έτρεχε” αλλά “σερνόταν”. Εκεί που ήδη έτρεχε, το κέρδος ήταν και πάλι μηδαμινό.

Ακόμη και έτσι, οποιαδήποτε αύξηση επιδόσεων για μηδενικό κόστος είναι καλοδεχούμενη, ενώ σίγουρα δύο τίτλοι αποτελούν ένα πολύ μικρό δείγμα, μονάχα μια… σταγόνα στη θάλασσα του gaming.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.