Monstrum: το τέρας στο βαπόρι

Ένας νέος τίτλος τρόμου από την Team Junkfish υπόσχεται να μας κάνει να… τα κάνουμε πάνω μας, βάζοντας μας σε ένα εγκαταλελειμμένο πλοίο όπου δεν υπάρχει ούτε ψυχή. Εκτός από το τέρας που θέλει να μας φάει.monstrum_0005.jpg

Τώρα, τι θα είναι αυτό το τέρας, δεν το ξέρουμε ακόμη, αλλά η ομάδα υπόσχεται οτι θα υπάρχουν τρία διαφορετικά. Όχι ταυτόχρονα, όμως: ένα για κάθε φορά. Τι “κάθε φορά”;

Το Monstrum υπόσχεται, όπως προστάζει η μόδα της εποχής που προσπαθεί να κάνει τη δράση των παιχνιδιών να… τείνει στο άπειρο, πως θα ακολουθεί και αυτό την μέθοδο του procedural generation (βλέπε No Mans Sky) για τη δημιουργία του layout του πλοίου. Με άλλα λόγια, κάθε φορά που θα παίζει κανείς, η δομή του πλοίου θα είναι διαφορετική.

Έτσι, ως… bonus, η παρέα της Team Junkfish είπε να χώσει και τρία διαφορετικά τέρατα στον τίτλο της, ώστε να μην ξέρει καθε φόρα o παίκτης τι ακριβώς έχει να αντιμετωπίσει.

monstrum_0002.jpg

Και επειδή όλα τα παραπάνω ακούγονται… πανεύκολα, υπάρχει και καλύτερο: ο τίτλος θα υποστηρίζει perma-death, όπου, με άλλα λόγια, αν κάνεις πέθανε, πέθανε. Δεν μπορεί να συνεχίσει απο κάποιο save, δεν μπορεί να επιστρέψει, δεν μπορεί να… “κάνει undo”.

Επειδή, όμως, όσο και να το περιγράφουμε, άλλο να το βλέπεις, ορίστε ένα πρώτο trailer του:

Ο τίτλος χτίζεται στην αρκετά καλή αλλά όχι και κορυφαία Unity Engine, που όμως φημίζεται για την ευκολία με την οποία μπορεί να μεταφέρει κάνεις ένα παιχνίδι του σε άλλες πλατφόρμες. Έτσι, ενώ το περιμένουμε για PC στο τρίτο τρίμηνο του έτους, δεν αποκλείεται λίγο αργότερα να το δούμε να μεταπηδά και σε PlayStation 4 και Xbox One, ή ακόμη και στα σημερινά PlayStation 3 και Xbox 360. Γιατί όχι, ακόμη και σε smartphones και tablets. Παντού τρέχει η Unity. Η ίδια η Team Junkfish, πάντως, σκοπεύει να το διαθέσει και για Mac και Linux, καθώς και να του χαρίσει υποστήριξη για το Oculus Rift λίγο μετά την αρχική κυκλοφορία του. Έτσι, για να είναι ευκολότερο να… πάθουμε την ανακοπή μας.

Ody's thoughts

Όχι, για Wii U, δεν το κόβω. Άν και τρέχει και σε αυτό η Unity. “Γιατί έτσι”. Ξέρετε πολύ καλά “γιατί”! :-P

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • galacticusX

    Έχεις μανία με το Γουι Γιου. Στάζεις χαρντκορίλα!