Και το Metal Gear Solid V: Ground Zeroes καλύτερο στο PlayStation 4

Τα χαστούκια συνεχίζονται για το Xbox One της Microsoft, για το οποίο μάλλον δεν υπάρχουν πια αμφιβολίες πως έχει στην πράξη αρκετά χαμηλότερες επιδόσεις από τον μεγάλο ανταγωνιστή του, το PlayStation 4.Metal Gear Solid Ground Zeroes - Wallpaper 002

Όπως και τόσοι άλλοι τίτλοι, που έχουμε δει ή που περιμένουμε να δούμε στο κοντινό μέλλον, έτσι και το Metal Gear Solid V: Ground Zeroes απλά θα είναι καλύτερο στο PlayStation 4 σε σχέση με το Xbox One. Το “καλύτερο” στην προκειμένη περίπτωση σημαίνει πως (για μια ακόμη φορά με “κοινό” τίτλο στις δυο κονσόλες) θα τρέχει και σε υψηλότερη ανάλυσή, δηλαδή σε πραγματικό 1080p, σε σχέση με την ανάλυση που θα παρουσιάζει στο Xbox One. Όπου και, δυστυχώς για τους οπαδούς της κονσόλας, θα “παίζει” στα 720p.

Αξίζει δε να αναφέρουμε πως η ανάλυση των 720p είναι μια από τις χαμηλότερες που έχουμε δει μέχρι σήμερα σε next-gen τίτλο (π.χ. το Ryse παρουσιαζόταν στα 900p), κάτι που γεννά αρκετά ερωτήματα. Μήπως τελικά η κονσόλα της Microsoft… “μπουκώνει” τόσο εύκολα, ώστε όσο πιο εντυπωσιακός είναι ένας τίτλος… τόσο περισσότερο πρέπει να πέσει η ανάλυση;! Κι αν συμβαίνει αυτό, τότε τι θα γίνει με τους μελλοντικούς, ακόμη εντυπωσιακότερους τίτλους; Θα επιστρέψουμε στο… 640×480 του πρώτου Doom;!

mgs_ground_zeroes_002.jpg

Αξίζει επίσης να σημειωθεί, ως… πρόσθετη προσβολή προς τους κατόχους της νέας κονσόλας της Microsoft, πως ο τίτλος θα τρέχει στην ίδια ανάλυση, δηλαδή των 720p, και στις θεωρητικά παλιές κονσόλες, δηλαδή στο PlayStation 3 και το Xbox 360. Με άλλα λόγια, αυτό που θα είναι καλύτερο στη νέα κονσόλα, θα είναι τα εφέ, οι επιφάνειες, η κίνηση, γενικά αυτό που θα λέγαμε ο “πλούτος” των γραφικών, και όχι η ανάλυση τους.

Ody's thoughts

Θα ήθελα να ξέρω, αν τα γνώριζε αυτά κανείς πριν “τα σκάσει” για να αγοράσει την καινούργια κονσόλα της Microsoft, τελικά θα “τα έσκαγε”; Διότι, για να το αντιστοιχίσουμε με τα PCs, αυτό είναι το αντίστοιχό του να έχεις μια πολύ κάρτα γραφικών της προηγούμενης γενιάς στον υπολογιστή σου, και να την “αναβαθμίζεις” με μια χάλια κάρτα της τωρινής γενιάς, που μπορεί θεωρητικά να υποστηρίζει περισσότερα εφέ και καλύτερα γραφικά, αλλά στην πράξη δεν σου τρέχει σχεδόν τίποτα – και καταλήγεις να παίζεις τα ίδια παιχνίδια που έπαιζες, απλά “λίγο καλύτερα” (TM).

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.