Διαλύεται η Irrational

Λουκέτο στο software house που μας έδωσε το Bioshock και το Bioshock Infinite
Τι κι αν έφτιαξαν ένα από τα καλύτερα παιχνίδια της χρονιάς, αυτή τη στιγμή οι 200, περίπου, εργαζόμενοι στην Irrational Games είναι χωρίς δουλειά. Για την ακρίβεια 15 από αυτούς θα ακολουθήσουν τον συνιδρυτή της εταιρείας, Ken Levine, σε ένα νέο, πιο ευέλικτο σχήμα, το οποίο, υπό τη σκέπη της Take-Two, θα φτιάχνει πιο στοχευμένα και μικρότερης κλίμακας games, τα οποία θα διατίθενται μόνο για κατέβασμα.

Φαίνεται πως τα 6 χρόνια που διήρκεσε η ανάπτυξη του Bioshock Infinite δεν ήταν ιδιαίτερα αρμονικά, ιδιαίτερα με την Take-Two να γαβγίζει για καθυστερήσεις και υπερβάσεις προϋπολογιμού κι έτσι το μοιραίο επήλθε τελικά για την ταλαντούχα ομάδα developers. Κύκνειο άσμα της θα είναι το 2ο DLC επεισόδιο Burial at Sea. Πάντως, για τη μεγάλη πλειοψηφία του προσωπικού που δε θα συμμετάσχει στο νέο, μικρότερο σχήμα του Levine, αναφέρεται ότι θα οργανωθούν συνεντεύξεις και προσκλήσεις σε διάφορες εταιρείες για την απορρόφηση και των υπόλοιπων ατόμων.

Από το 2001, ο διάσημος (...) συντάκτης τεχνολογίας Λάμπρος Γεωργογάλας καταπολεμά τον σκοταδισμό και την ημιμάθεια, διδάσκοντας στους Έλληνες συμπατριώτες του τα μυστικά της υψηλής τεχνολογίας. Κατόπιν βάναυσης απαγωγής από εξωγήινους, και ηρωϊκής απόδρασης, αισιοδοξεί πως θα γίνει κυρίαρχος του σύμπαντος.