H εξέλιξη στα 3D graphics

…μέσα από το Metal Gear Solid
mgs-evolution
Ιδού ένα ανάγλυφο (…) δείγμα της εκπληκτικής εξέλιξης των 3D graphics, την τελευταία εικοσαετία, όπως φαίνεται ξεκάθαρα από τη σύγκριση της απεικόνισης του ήρωα Solid Snake “τότε” και “τώρα”: δηλαδή του πρώτου Meat Gear Solid για το PS1 που βγήκε το 1998 και του Metal Gear Rising, του τελευταίου τίτλου της σειράς (δεν ξέρω ακριβώς, μπορεί να είναι και από το επόμενο Metal Gear V, αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος). Η εικόνα προέρχεται από ανάρτηση στο Twitter που έκανε ο ίδιος ο δημιουργός του MG, Hideo Kojima.

Εκείνο που έχει σημασία, εν πάση περιπτώσει, είναι η θεαματική εξέλιξη στη ρεαλιστικότητα των γραφικών και δη της απεικόνισης των ανθρώπινων μορφών. Είναι πολύ όμορφο και αξιοθαύμαστο! Ασφαλώς, πολλοί θα αντιτείνουν ότι το στυλιζάρισμα στα γραφικά, το οποίο μπορεί να είναι και επιτηδευμένο, μπορεί και αυτό να λειτουργήσει θετικά, με τον δικό του τρόπο. Άλλωστε σε ένα video game, τα γραφικά δεν είναι αυτοσκοπός και μάλιστα λίγη σημασία έχουν, αν το gameplay υποφέρει.

Από το 2001, ο διάσημος (...) συντάκτης τεχνολογίας Λάμπρος Γεωργογάλας καταπολεμά τον σκοταδισμό και την ημιμάθεια, διδάσκοντας στους Έλληνες συμπατριώτες του τα μυστικά της υψηλής τεχνολογίας. Κατόπιν βάναυσης απαγωγής από εξωγήινους, και ηρωϊκής απόδρασης, αισιοδοξεί πως θα γίνει κυρίαρχος του σύμπαντος.