Το SimCity αποκτά offline mode. Είναι που… δεν γινόταν!

Θυμάστε που οι δημιουργοί του SimCity, Maxis και Electronic Arts, επέμεναν πως ο τίτλος είναι σχεδιασμένος έτσι ώστε να μην είναι εφικτό να παίζει offline; Για δες που βρήκαν τρόπο!simcity_001.jpg

Λειτουργώντας ως πρόσθετη απόδειξη του ότι όταν τα λέγαμε είχαμε απόλυτο δίκιο, και όσοι μας κατέκριναν… απόλυτο άδικο, Electronic Arts και Maxis αποφάσισαν να χαρίσουν στον ταλαιπωρημένο τίτλο τους, SimCity, υποστήριξη offline. Που, ναι, θα πει πως θα μπορεί κανείς να παίζει χωρίς να απαιτείται να είναι συνδεδεμένος συνέχεια στο Internet.

Αν θυμάστε, οι δύο εταιρείες υποστήριζαν πως κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, όχι για λόγους προστασίας, κλειδώματός, αντιμετώπισης της πειρατείας, αλλά επειδή ήταν έτσι σχεδιασμένος, με ένα μεγάλο κομμάτι του να κατοικεί αποκλειστικά στους servers των εταιρειών, με τους οποίους και απαιτούνταν μόνιμη επικοινωνία. Όχι, δεν ήταν για να μην μπορεί ο κάθε πειρατής να το αντιγράψει, ήταν “για να έχει μια καλύτερη εμπειρία μαζί του” όποιος το έπαιζε, επειδή κάποιες από τις μαθηματικές πράξεις που έκανε κατά την διάρκεια του ήταν τόσο απαιτητικές ώστε ολοκληρώνονταν απευθείας στους servers και όχι στους υπολογιστές του κάθε χρήστη. Και καλά!

simcity_003.jpg

Αυτοί οι ισχυρισμοί είχε αποδειχθεί πως δεν ισχύουν, με gamers… “ερευνητές” να έχουν αναλύσει το “τι έλεγαν” παιχνίδι και servers μεταξύ τους κατά την επικοινωνία τους, μη εντοπίζοντας τον παραμικρό “μαθηματικό υπολογισμό” που δεν μπορούσε να γίνει στους υπολογιστές των απλών χρηστών και απαιτούσε servers.

Ody's thoughts

Το έλεγα, και έκανε μπαμ, πως μας δουλεύουν ψιλό γαζί. Και κάποιοι δεν το πίστευαν. Έχετε ακούσει τον οποιονδήποτε τίτλο, στην ιστορία του gaming μέχρι σήμερα, να είναι τόσο απαιτητικός ώστε να χρειάζεται βοήθεια και από δεύτερο υπολογιστή για να μπορεί να λειτουργήσει, πόσο μάλλον από έναν επαγγελματικό server στην άλλη άκρη του κόσμου; Αν το παιχνίδι που έχεις σχεδιάσει δεν μπορεί να τρέξει σε έναν υπολογιστή, και χρειάζεται… δύο υπολογιστές για τη λειτουργία του, κάτι δεν έχεις κάνει καλά! Και, κατά τα άλλα, κάποιοι το πίστευαν αύτο! Έλεος!

simcity_002.jpg

Τώρα, μήνες μετά, και αφού όσοι το έπαιξαν… “δεν είχαν μια καλύτερη εμπειρία μαζί του” – θυμίζουμε πως ο τίτλος έχει φάει τρελό κράξιμο για τα τεχνικά και σχεδιαστικά προβλήματα του – σε μία κίνηση έκπληξη ανακοινώθηκε πως θα αποκτήσει υποστήριξη offline.

Ναι, “αυτό που δεν γινόταν”.

Η Maxis θα ενεργοποιήσει την δυνατότητά αρχικά για λίγους και… πορωμένους παίκτες του SimCity, στους οποίους αναφέρεται ως “DevTesters”, και αργότερα θα εξαπλωθεί σε όλους.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.