Πρώτο trailer για το μοιάζει-με-πραγματικό Get Even

Ο νέος τίτλος της Farm 51, που αποκαλύφθηκε πριν λίγες μέρες, παρουσιάζει ασύλληπτα γραφικά, χάρη σε μια νέα προσέγγιση όσον αφορά στη σχεδίαση: την ανίχνευση πραγματικών περιβαλλόντων και την ανάπλαση τους μέσα στον υπολογιστή.Get_Even_8.jpg

Πέρα, όμως, από αυτό, όπως μάλλον θα παρατηρήσετε και μέσα στο trailer, υποψιαζόμαστε πως οι δημιουργοί που κάνουν ένα κολπάκι, και συνδυάζουν πραγματικό βίντεο με ingame δράση. Δεν εξηγείται αλλιώς το πώς οι στρατιώτες που παρουσιάζονται κάπου στη μέση του trailer έχουν τόσο ομαλή κίνηση, που δεν έχουμε ξαναδεί σε κανένα παιχνίδι μέχρι σήμερα.

Αν και η κίνηση τους, και τα γραφικά που παρουσιάζονται εκείνη τη στιγμή, αποτελούν όντως ingame δράση, τότε μιλάμε για κάτι πραγματικά ασύλληπτό – αφού η “επανάσταση” δεν θα περιορίζεται στην ίδια την εμφάνιση των γραφικών, αλλά και την κίνηση τους, ίσως ακολουθώντας μια προσέγγιση παραπλήσια της “σύλληψης ερμηνειών” του L.A. Noire. Ακόμη, όμως, δεν έχουν ανακοινωθεί περισσότερες πληροφορίες για αυτό. Μόνο για το ότι η ομάδα “φωτογράφισε” πραγματικά περιβάλλοντα και τα “μετέφερε” μέσα στο παιχνίδι ως “τις πίστες του”.

Get_Even_5.jpg

Τα ίδια τα γραφικά, και η μέθοδος που χρησιμοποιεί και προβάλλει ως “επαναστατική”, που αφορά το σκανάρισμα πραγματικών τοποθεσιών και την ανάπλαση τους με την engine του παιχνιδιού, δεν είναι τόσο συγκλονιστικά, αν σκεφτεί κανείς πως ο λόγος που δείχνουν τόσο εντυπωσιακά έχει να κάνει μόνο με τις αυξημένες επιδόσεις των σύγχρονων υπολογιστών και κονσόλων. Αυτές επιτρέπουν στον τίτλο να χρησιμοποιεί επιφάνειες υπερυψηλής ανάλυσης. Αυτό θα πει πως τοίχοι, πατώματα, οτιδήποτε στον κόσμο του, χαρακτηρίζεται από πολύ υψηλή λεπτομέρεια, που μέχρι σήμερα δεν μπορούσαμε να δούμε σε παιχνίδια αποκλειστικά και μόνο λόγω περιορισμών στο hardware.

Get_Even_12.jpg

Αυτός είναι και ο λόγος που ενώ το περιβάλλον μοιάζει με φωτογραφία, όταν βλέπουμε κοντινά πλάνα από τους χαρακτήρες του παιχνιδιού εξακολουθούν να φαίνονται… “digital”!

Όσο για το σενάριο του ιδίου του παιχνιδιού, επίσης δεν γνωρίζουμε πολλά ακόμη. Αυτά που έχουν ανακοινωθεί περιγράφουν πως πρόκειται για ένα ταξίδι στη μνήμη των χαρακτήρων του, με τον παίκτη να επιλέγει διαφορετικά μονοπάτια στην πιθανή εξέλιξη της ιστορίας, τα οποία αλλάζουν τη δράση του, την εξέλιξη του, το τι θα βλέπουμε επί της οθόνης.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.