Εντός ημερών τα εργαλεία της Valve για ανάπτυξη λογισμικού Virtual Reality!

Το τελευταίο που θα περίμενε κανείς πριν από 10 χρόνια ήταν να έχει ο ίδιος στα χέρια του όσα χρειάζονται για να δημιουργήσει το δικό του λογισμικό… Virtual Reality. Και όμως, μέσα στην επόμενη εβδομάδα, αυτό γίνεται πραγματικότητα! Από τη Valve.valve vr glasses

Όπως επιβεβαίωσε ο Greg Coomer της εταιρείας, τα εργαλεία της (όπως λέμε “SDK”) για ανάπτυξη λογισμικού Virtual Reality, όχι μόνο είναι σχεδόν έτοιμα, αλλά και θα βρίσκονται και στα χέρια όποιου ενδιαφέρεται μόλις μέσα στην επόμενη εβδομάδα!

Μιλώντας στο BBC, ο Greg είπε πως αισιοδοξούν πως το SDK θα δώσει στους developers ένα standard τρόπο αλληλεπίδρασης με hardware Virtual Reality, και αν όλα πάνε καλά, η επίσημη διάθεση του θα ξεκινήσει στις 14 με 15 Ιανουαρίου, κατά τις Steam Dev Days.

oculus rift 002

Προσέξτε πως αναφέροντας “hardware Virtual Reality” Δεν μιλά για το hardware του αναπτύσσει η ίδια η Valve σε αυτό το χώρο, και που ακόμη δεν έχουμε δει. Και αφού μιλάει για “standards”, δεν αποκλείεται ανάμεσα τους – πάντα κατά την ίδια τη Valve – να συμπεριλαμβάνεται και το Oculus Rift, και η πρόταση που φημολογείται πως ετοιμάζει η Sony για το PlayStation 4.

Με άλλα λόγια, ίσως οι Valve να προσπαθεί να προλάβει το… χαμό που θα ακολουθήσει, ώστε να μετατραπεί σε έναν από τους βασικούς παρόχους λύσεων ανάπτυξης λογισμικού Virtual Reality, όποιο κι αν είναι το “τελικό hardware” στο οποίο θα “στοχεύει” ένας developer.

valve_Half-Life_virtual_reality.jpg

Ή, για να το θέσουμε αλλιώς ώστε να μπορεί να το καταλάβει και ο Μπάμπης, μάλλον θέλει να πλασάρει τη δική της πρόταση ως την … Unreal Engine της Virtual Rreality. Την τεχνολογική βάση, δηλαδή, στην οποία “θα πατήσουν” πάρα-πάρα-πάρα πολλοί μελλοντικοί τίτλοι.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.