Το απίθανο Starbound δείχνει απίθανο!

Αναφέραμε τη λέξη “απίθανο” όσον αφορά στο απίθανο Starbound; Ναι; Να πάρει… Και τώρα, πώς θα πούμε πως φαίνεται απίθανο; Ε; Πώς;Starbound_002.jpg

Απίθανο-απίθανο-απίθανο. Και αν διαφωνείτε, ποσώς με ενδιαφέρει, αφού δηλώνω φανατικός retro-lover (IK+ for the win!), και το Starbound φαίνεται να συνδυάζει όλα τα θετικά στοιχεία παλιών και αγαπημένων platform και side-scrolling shooters με εξερεύνηση και “ελευθερία κίνησης” τύπου Teraria.

Διότι “εξέλιξη” στο gaming δεν σημαίνει μόνο “καλύτερα γραφικά με περισσότερα πολύγωνα και κάτι shaders ΝΑΑΑΑααΑΑαααΑΑααΑααΑΑΑΑαααΑαα…ααΑαα…α… (…με το συμπάθειο), αλλά και “μεγαλύτερη ΚΛΙΜΑΚΑ σε σχέση με τα παιχνίδια του παρελθόντος”, ή ίσως “μεγαλύτερη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΩΝ σε σχέση με εκείνα”.

Starbound_003.jpg

Διότι μπορεί οπτικά το Starbound να δείχνει σε κάποιους (hello, Galacticus!) “παλιό”, λόγω της ρετρό προσέγγισης της, αλλά από την άλλη, στόχος του είναι… το άπειρο – αφού δημιουργεί, ναι, άπειρους “κόσμους” που μπορεί να εξερευνήσει κανείς, συνδυάζοντας πλήθος διαφορετικών στοιχείων που επηρεάζουν την εμφάνιση τους, τα “υλικά” που θα μπορεί κανείς να βρει εκεί, τη χλωρίδα, την πανίδα… Πράγματα, με άλλα λόγια, που δεν θα περίμενε κανείς να συναντήσει – όχι σε τέτοια ποικιλία – σε ένα “όντως παλιό” παιχνίδι του είδους (βλέπε π.χ. τα παραπλήσια Metroid).

THIS is “next gen”, λοιπόν. Ένας κόσμος άπειρων πιθανοτήτων, που σημαίνουν και, όπως λένε Οι Φίλοι Μας Οι Αμερικάνοι, “more bung for your buck” – που στη χώρα μας θα λέγαμε “περισσότερη αξία για τα φράγκα σου”. Διότι άλλο να αγοράζεις με Χ χρήματα ο Ψ παιχνίδι με “γυαλιστερά γραφικά” και τέλεια εφέ, σχεδιασμένο “να σε κρατήσει” γύρω στις οκτώ με δέκα ωρίτσες (αν μαζέψεις και όλες τις καραμελίτσες που είναι διάσπαρτες δίχως πραγματικό λόγο και αιτία στον κόσμο του), και άλλο να αγοράσεις με… Χ/2 χρήματα ένα παιχνίδι σαν το Starbound, σχεδιασμένο εξαρχής “να σε κρατήσει μέχρι απλά να το βαρεθείς”.

Ody's thoughts

Η beta του “παίζει” ήδη στο Steam, και λίαν συντόμως θα κυκλοφορήσει “τελική”. Λένε. Ακόμη δεν αξιώθηκα να το δω ο ίδιος.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • Χαιρομαι που γυρναμε στην ΟΥΣΙΑ και στο παλιο καλο retro που σε κερδιζε το gameplay. Φαινεται πολυ καλο

  • SephBlades

    Δεν πιστευω πως αξιζει τετοια παρουσιαση το Starbound.
    Δεν το εχω δοκιμασει ακομη αλλα απο καποια βιντεακια που ειδα του TotalBiscuit, ενας κλωνος του Terraria δεν ειναι;
    Τι παραπανω προσφερει…;

    Και πιστευω οι χαρακτηρισμοι τυπου “αφού δημιουργεί, ναι, άπειρους “κόσμους”” ειναι λιγο υπερβολη…;

    Ξαναλεω χωρις να το εχω δοκιμασει ακομα.
    Εγω λεω… “-Α, να αλλο ενα sandbox παιχνιδι που ενω υποσχεται πολλες επιλογες και αυτο θα αποδειχθει εν τελη “μικρο”…”

  • ducklord

    Θα μπορούσες να πεις πως “είναι το επόμενο βήμα ΜΕΤΑ το Terraria”, αφού -δείχνει να- υπόσχεται μεγαλύτερη ποικιλία σε περιβάλλοντα, πλάσματα, “δράση”. Όχι ΠΟΛΥ, αλλά είναι ένα “next-step” βρε παιδί μου.

    Και ναι, το “άπειρους κόσμους” μπορεί να φαίνεται υπερβολικό, αλλά προφανώς δεν το εννοώ με τη λογική του “ο ένας θα παίζει σαν το GTA V, ο άλλος σαν το… Star Citizen”, αλλά ως “μεγάλη ποικιλία μεταβλητών που κάνουν πιο ενδιαφέρουσα τη δράση του ωστε να μην φαίνεται τόοοοοσο επαναλαμβανόμενη”. Κάτι σαν τα items του… Diablo II, αλλά “x100” όσον αφορά στο “πόσο επηρεάζουν το παιχνίδι” (εδώ δεν “αλλάζουν τα stats του χαρακτήρα” αλλά “το γύρω περιβάλλον και οι αντίπαλοι”).

  • Gonik

    Τολμώ να πώ ότι στη μια εβομάδα περίπου που ασχολούμαι μαζί του σε γενικές γραμμές με έχει αφήσει ευχαριστημένο. Πράγματι είχα λιώσει το Terraria και το περίμενα πως κ πως το Starbound.

    Τα γραφικά είναι το τελευταίο που κοιτάω σε κάθε game.. Δεν είναι τυχαίο ότι εδώ και 15 χρόνια give-or-take περίπου ανα 2ετία βάζω και ξαναπαίζω το Monkey Island και το Grim Fandango μόνο και μόνο για την ατμόσφαιρα.

    Anyway.. για το Starbound, χρειάζεται ένα καλύτερο tutorial, οι “πλανήτες” είναι σχετικά μικροί και δεν μου αρέσει το ότι έχεις έτοιμο “τσελεμεντέ” μπροστά σου όταν χρησιμοποιείς το crafting table ή το forge κλπ… Χάνει λίγο την όλη αξία της ανακάλυψης. Γι’ αυτό μου άρεσε το Minecraft εν μέρει… Δεν έχεις tutorial για ΤΙΠΟΤΕ… Το Terraria είχε επίσης μια παρόμοια προσέγγιση αλλά χρησιμοποιούσες τον Guide για να σου πει που χρησιμοποιείται το κάθε τι…

    Έχει ακόμα αρκετά βήματα βελτίωσης και πιστεύω ότι θα αλλάξουν πολλά. Προετοιμαστείτε να πεθάνετε πολλές φορές… Και μιας και έφερα την κουβέντα εκεί. Δε μ’αρέσει το γεγονός που όταν πεθαίνεις δεν έχεις κανένα penalty. Κανεις respawn στο διαστημόπλοιο χωρίς να έχεις χάσει ούτε items ούτε τπτ..

  • galacticusX

    Πολύ εξιδανικευμένη και ωραιοποιημένη εικόνα έχουν μερικοί για το retro gaming. Ξεχνούν ότι για ένα καλό παιχνίδι που έβγαινε κάποτε, τρώγαμε 10 αθλιότητες στη μάπα, ειδικά πριν βγει το Internet και δεν ξέραμε τι φόλα μας περίμενε ΑΦΟΥ σκάγαμε τα φράγκα. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι είναι πρόοδος να έχεις “άπειρους” πιξελιασμένους κόσμους να εξερευνήσεις. Και μιλάω πάντα για τον εαυτό μου. Απλά δεν μπορώ να κάθομαι με τις ώρες και να βλέπω πιξελάκια και καρτουνίστικα γραφικά, όχι επειδή αυτές είναι οι δυνατότητες του μηχανήματος, αλλά επειδή είναι αυτή η “άποψη” του καλλιτέχνη. Δεν αντέχω άλλα νοσταλγικά ταξίδια στη δεκαετία του 80. Η ζωή είναι πολύ μνικρή για να κοιτάς διαρκώς πίσω.

  • ducklord

    Εντάξει, κάτσε παίζε παιχνίδια με γυαλιστερά γραφικά και εκατομμύρια πολύγωνα όπως, δεν ξέρω… Παίξε το Dead Island: Riptide. Τι πάει να πει “δεν θέλεις”; Κατά κοινή ομολογία, τα γραφικά του ΕΙΝΑΙ καλύτερα από “όλα αυτά με την ρετρό αισθητική” που δεν συμπαθείς. Τι, ΔΕΝ μετράνε μόνο τα γραφικά; Μετράνε; Αποφάσισε!

    Σου αρέσουν τα adventures; Άντε παίξε τα καινούργια Sherlock Holmes και αγνόησε επιδεικτικά ΟΛΟΥΣ τους τίτλους της Lucas. Και τι έγινε που τα σενάρια τους είναι μάπα, συγκριτικά, και θα κοπανάς το κεφάλι σου στον τοίχο, ενώ με τους τίτλους της Lucas θα διασκέδαζες; Είναι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ, και έχουν γραφικά σε ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ! Γουάου!

    Σου αρέσουν οι τίτλοι στρατηγικής; Theme Park στο κινητό σου – τώρα, και με micropayments! Χίλιες φορές καλύτερο από το να παίξεις το κλασσικό Warcraft 3.

    Και ΓΙΑΤΙ να παίξεις Diablo 2, που τώρα πια είναι αρχαίο και έχει τραγικά χαμηλή ανάλυση, 800×600, οταν μπορείς να παίζεις Farmville HD στο κινητό σου;

    Get my drift;