Το απίθανο Starbound δείχνει απίθανο!

Αναφέραμε τη λέξη “απίθανο” όσον αφορά στο απίθανο Starbound; Ναι; Να πάρει… Και τώρα, πώς θα πούμε πως φαίνεται απίθανο; Ε; Πώς;Starbound_002.jpg

Απίθανο-απίθανο-απίθανο. Και αν διαφωνείτε, ποσώς με ενδιαφέρει, αφού δηλώνω φανατικός retro-lover (IK+ for the win!), και το Starbound φαίνεται να συνδυάζει όλα τα θετικά στοιχεία παλιών και αγαπημένων platform και side-scrolling shooters με εξερεύνηση και “ελευθερία κίνησης” τύπου Teraria.

Διότι “εξέλιξη” στο gaming δεν σημαίνει μόνο “καλύτερα γραφικά με περισσότερα πολύγωνα και κάτι shaders ΝΑΑΑΑααΑΑαααΑΑααΑααΑΑΑΑαααΑαα…ααΑαα…α… (…με το συμπάθειο), αλλά και “μεγαλύτερη ΚΛΙΜΑΚΑ σε σχέση με τα παιχνίδια του παρελθόντος”, ή ίσως “μεγαλύτερη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΩΝ σε σχέση με εκείνα”.

Starbound_003.jpg

Διότι μπορεί οπτικά το Starbound να δείχνει σε κάποιους (hello, Galacticus!) “παλιό”, λόγω της ρετρό προσέγγισης της, αλλά από την άλλη, στόχος του είναι… το άπειρο – αφού δημιουργεί, ναι, άπειρους “κόσμους” που μπορεί να εξερευνήσει κανείς, συνδυάζοντας πλήθος διαφορετικών στοιχείων που επηρεάζουν την εμφάνιση τους, τα “υλικά” που θα μπορεί κανείς να βρει εκεί, τη χλωρίδα, την πανίδα… Πράγματα, με άλλα λόγια, που δεν θα περίμενε κανείς να συναντήσει – όχι σε τέτοια ποικιλία – σε ένα “όντως παλιό” παιχνίδι του είδους (βλέπε π.χ. τα παραπλήσια Metroid).

THIS is “next gen”, λοιπόν. Ένας κόσμος άπειρων πιθανοτήτων, που σημαίνουν και, όπως λένε Οι Φίλοι Μας Οι Αμερικάνοι, “more bung for your buck” – που στη χώρα μας θα λέγαμε “περισσότερη αξία για τα φράγκα σου”. Διότι άλλο να αγοράζεις με Χ χρήματα ο Ψ παιχνίδι με “γυαλιστερά γραφικά” και τέλεια εφέ, σχεδιασμένο “να σε κρατήσει” γύρω στις οκτώ με δέκα ωρίτσες (αν μαζέψεις και όλες τις καραμελίτσες που είναι διάσπαρτες δίχως πραγματικό λόγο και αιτία στον κόσμο του), και άλλο να αγοράσεις με… Χ/2 χρήματα ένα παιχνίδι σαν το Starbound, σχεδιασμένο εξαρχής “να σε κρατήσει μέχρι απλά να το βαρεθείς”.

Ody's thoughts

Η beta του “παίζει” ήδη στο Steam, και λίαν συντόμως θα κυκλοφορήσει “τελική”. Λένε. Ακόμη δεν αξιώθηκα να το δω ο ίδιος.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.