Δεν έχει mobile Dark Souls διότι χειρισμός. Αυτό.

Τόσα και τόσα “μεγάλα” παιχνίδια, “των υπολογιστόνε και κονσολόνε”, έχουμε δει σε smartphones και tablets. Γιατί όχι και το Dark Souls; “Γιατί έτσι”, εξηγεί η Namco Bandai.
dark_souls_002.jpg

Το βασικό χαρακτηριστικό του Dark Souls – και του Demon’s Souls – ήταν η τρομερή δυσκολία του, που όμως ταυτόχρονα ήταν και… δίκαιη: ο τίτλος απαιτούσε από τον χρήστη “να τον μάθει”, αλλά και να… υϊοθετήσει ως “δεύτερη φύση” του τον χειρισμό του παιχνιδιού, για να μπορεί να αντιδρά αστραπιαία στις κινήσεις κάθε αντιπάλου. Μόνο έτσι είχε κάποια ελπίδα να νικήσει. Και ακριβώς για αυτό δεν παίζει να το δούμε σε φορητή έκδοση – ή, μάλλον, “σε έκδοση με χειρισμό μέσω οθονών αφής”.

dark_souls_011.jpg

Και αυτό διότι, και ίσως η Namco Bandai να είναι η πρώτη εταιρεία που το αναγνωρίζει επίσημα αυτό, ο χειρισμός μέσω οθονών αφής είναι… μαύρο χάλι για “παραδοσιακά” παιχνίδια δράσης όπως το Dark Souls. Αν δεν έχεις πλήκτρα και μοχλούς, χειριστήρια που “να τα νιώθεις” με την αφή σου, “δεν”. Διότι στην οθόνη αφής, που είναι όλη “ένα επίπεδο παραλληλόγραμμο”, λίγο να σου ξεφύγει ένα δάχτυλο και, τσουπ, σου ξέφυγε το πάτημα ενός πλήκτρου. Και το έφαγες το τσεκούρι από τον αντίπαλο.

Και, επειδή όπως είπαμε το Dark Souls είναι… αγγουράκι, μετά από αυτό, παίζει και να πέθανες.

Το αποτέλεσμα θα ήταν πιθανότατα η εκτόξευση του κινητού προς τον κοντινότερο περαστικό.

dark_souls_004.jpg

Και έτσι, “δεν”. Διότι αν άλλαζε ο χειρισμός, για να μην… βλαστημά κανείς, θα έπρεπε να αλλάξει και η δυσκολία του τίτλου και, για δες, αμφότερα είναι από τα βασικότερα χαρακτηριστικά του. Αλλάζοντας τα, το Dark Souls δεν θα ήταν το Dark Souls που γνωρίσαμε και αγαπήσαμε.

Από την άλλη, όπως δήλωσε ο Alex Adjaj, Director of Global Strategy for Mobile της εταιρείας, αυτό δεν σημαίνει και πως δεν θα δούμε ποτέ ένα Dark Souls στα smartphones και tablets. Μάλλον πρόκειται απλά για μια… προειδοποίηση πως ναι, κάπου στα… καταγώγια, τα μπουντρούμια, τα ενδότερα της Namco Bandai, κάποιοι, κάπως, αναπτύσσουν μια τέτοια έκδοση. Και, αναγκαστικά, θα είναι πιο… “μελάτη”, πιο “casual” από ό,τι θα περίμεναν οι οπαδοί του.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.