Το Gran Turismo 6 αναβαθμίζεται

Με το τεράστιο update που μόλις κυκλοφόρησε, διορθώνει κάποια μελανά σημεία του αρχικού τίτλου
Μόλις κυκλοφόρησε στο PSN το update 1.02 του Gran Turismo 6 και το μεγάλο του μέγεθος, 1,3GB φανερώνει ότι έχουν γίνει πολλές αλλαγές.

Νέοι αγώνες έχουν προστεθεί, νέα αυτοκίνητα, αλλά και έχει βελτιωθεί το σύστημα των βραβείων που απολαμβάνει ο παίκτης, ξεκλειδώνοντας επίπεδα και κερδίζοντας κούρσσες. Οι νέοι αγώνες αφορούν περισσότερο το νέο Red Bull X Challenge, που δίνει πρόσβαση σε τρία πρωτότυπα, X2014 Junior, X2014 Standard και X2014 Fancar.

Όταν είχε πρωτοκυκλοφορήσει, το παιχνίδι είχε κάνει άσχημη εντύπωση, αφού έδινε πολύ λίγα εικονικά χρήματα στους παίκτες, με προφανή σκοπό να τους κάνει να πληρώσουν για την απόκτηση νέων αυτοκινήτων, αυτή την καταραμένη λογική των micro transactions, των μικρών αγορών, που μπορούν, χωρίς να το καταλάβεις, να σε κάνουν να ξεπαραδιαστείς σε ένα παιχνίδι, με πολύ ύπουλο τρόπο.

Εκείνο που στεναχωρεί όμως είναι ότι από το GT6 λείπουν κάποια features από τα παλιά παιχνίδια, όπως το B-Spec mode και η αγορά μεταχειρισμένων, τα οποία βοηθούν ιδιαίτερα. Ειδικά όταν αρχίζει αυτό το κουραστικό “grind” σε τουρνουά με πολλούς γύρους, τα οποία δεν μπορείς να τρέξεις σε A-Spec, λόγω έλλειψης χρόνου.

Πάντως τα micro transactions είναι εντελώς απαράδεκτα, γιατί δεν μπορεί ένα ακριβό ή σπάνιο αμάξι να κοστίζει 20 εκατομμύρια credits και η Sony να σου πουλάει πακετάκι 7 εκατομμύρια credits αντί 45 ευρώ!! Εντελώς απαράδεκτο.

Υποτίθεται ότι το B-Spec, το Course Maker και κάποια άλλα features θα τα δούμε σταδιακά σε μελλοντικά updates. Μακάρι να επανέλθει και η υποστήριξη 3D, η οποία λάμπει δια της απουσίας της και πάλι. Μα τι πάθανε επιτέλους με αυτή τη μανία να κόβουν features;;

Και το τελευταίο μου μεγάλο παράπονο, σταματήστε να κλέβετε στην καταμέτρηση των αυτοκινήτων! Δεν μπορεί να μετράτε ως διαφορετικά αμάξια 20 διαφορετικές παραλλαγές μιας κλασικής Toyota της δεκαετίας του ’80, επειδή φτιαχνόταν σε διαφορετική χώρα!

Α, και κάτι τελευταίο-τελευταίο (…): ανανεώστε τη γκάμα των μοντέρνων σας αμαξιών, βαρεθήκαμε να οδηγάμε όλο τα ίδια και τα ίδια!

Και κάτι, τελευταίο-τελευταίο-τελευταίο: φτιάξτε επιτέλους αυτό το ηλίθιο μοντέλο καταστροφών!

Από το 2001, ο διάσημος (...) συντάκτης τεχνολογίας Λάμπρος Γεωργογάλας καταπολεμά τον σκοταδισμό και την ημιμάθεια, διδάσκοντας στους Έλληνες συμπατριώτες του τα μυστικά της υψηλής τεχνολογίας. Κατόπιν βάναυσης απαγωγής από εξωγήινους, και ηρωϊκής απόδρασης, αισιοδοξεί πως θα γίνει κυρίαρχος του σύμπαντος.
  • spiros

    Προσωπική άποψη, όταν έκλεισα 20+ ώρες με το real racing 3 σε 5,5 inches – και το παράτησα όταν με φλόμωσε στα αμερικάνικα εμετικά muscle cars – την ίδια ώρα που το gt5 έκλεψε 5 ώρες max σε 55αρα tv, υποδηλώνει οτι η polyphony καπου το έχασε το παιχνιδι.
    Είναι ντροπή το setαρισμα και ο ανταγωνισμός σε ένα παιχνίδι android να ειναι σκάλες πανω απο ΑΑΑ τίτλο της sony. Προφανώς τα ίδια ισχυουν και για το gt6.

    Υγ. Το 3d σε χαλασε τόσο που το εβγαλαν? Δεν ασχολήθηκα πάνω απο 10 λέπτα με αυτό, εντυπωσιακά μενού σε 3d αλλα στο παιχνίδι έκοβε παρά ομόρφαινε τα γραφικά και γονάτιζε το gameplay.