Μπάχαλο στο twitter με το Ryse

Η Crytek ανέφερε… καταχαρούμενη σε tweet της πόσα γεύματα έχουν καταναλώσει κατά τις… υπερωρίες τους οι εργαζόμενοι της που ετοιμάζουν τον επερχόμενο τίτλο της, Ryse, για το Xbox One. Το Internet αντέδρασε.Ryse - Son of Rome 006

Και όταν λέμε “αντέδρασε”, μιλάμε για έναν πραγματικό χαμό, με χρήστες να απαντούν με δικά τους tweets πως δεν σκοπεύουν να αγοράσουν το παιχνίδι, αφού η Crytek έδωσε την εντύπωση με αυτό το tweet πως προσπαθεί να καλύψει τα όποια λάθη στην διαχείριση τη. Διότι, υπάρχει… “ιστορικό” στο θέμα των υπερωριών στις εταιρείες παραγωγής παιχνιδιών, με αρχική και διασημότερη κατηγορούμενη την Electronic Arts. Αυτή είχε δώσει πρώτη την αφορμή – ή, μάλλον, το πρόβλημα έγινε γνωστότερο στα πλήθη εξαιτίας της συζύγου ενός προγραμματιστή σε αυτήν, που φρόντισε να περιγράψει στο Internet πόσο “όμορφη” (not) είναι η ζωή ενός developer στην εταιρεία όταν πλησιάζει η ημερομηνία κυκλοφορίας ενός τίτλου.

Τώρα, και η Crytek βρίσκεται στο… εδώλιο του κατηγορούμενου, με τους χρήστες να την κατακρίνουν πως βάζει τους απλούς εργαζόμενους να κάνουν υπερωρίες συνεχώς για να προλάβουν να ετοιμάσουν τον τίτλο, καλύπτοντας τα λάθη των “κουμανταδόρων” που όφειλαν να έχουν προβλέψει πόσος χρόνος θα χρειαζόταν και να έχουν κατανείμει καλύτερα τον απαιτούμενο όγκο εργασίας (αλλιώς, τι διάολο “κουμανταδόροι” είναι;!).

ryse 002

Μαζί με αυτά, πλήθος άρθρων σε μικρά και μεγάλα sites και blogs, με την πλειοψηφία τους να κατακρίνει την εταιρεία και λίγα να προσπαθούν να… δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα – ενώ αιωρούνται χαρούμενες ατάκες στον αέρα, του στυλ “εντάξει, μωρέ, σε όλες τις εταιρείες κάνουν τρελές υπερωρίες όποτε `κλείνει` ένα παιχνίδι” κ.λπ.

Όσο για το tweet της εταιρείας από το οποίο ξεκίνησε η υπόθεση; Μα, για αυτό και… η εικόνα του άρθρου μας: επειδή ήταν εξαρχής τραγικά γελοίο, απερίσκεπτο, ηλίθιο..:

Quote:

By the time Ryse ships for Xbox One, we will have served the crunching team more than 11,500 dinners throughout development…

Ryse - Son of Rome 002

Ody's thoughts

ΟΧΙ! ΜΗΝ τους ταίζετε! Αφήστε τους να φέρνουν ταπεράκια από το σπίτι! Ναι, ταπεράκια, πληθυντικός, αφού από ό,τι φαίνεται, το “σπίτι” το βλέπουν μια-δυο φορές την εβδομάδα. Άρα, καλό είναι να παίρνουν παραμάσχαλα προμήθειες. Μην καταλήξουν στον… κανιβαλισμό, για να προλάβει να βγει το παιχνίδι. Και φυσικά, για “οικογένεια” και “προσωπική ζωή”, ούτε κουβέντα, έτσι; Θα μου πεις, “λες και είναι διαφορετικά σε άλλες βιομηχανίες”, αλλά… WTF ρε παιδί μου! Εδώ μιλάμε α) για “παιχνίδια”, για ψυχαγωγία και διασκέδαση, όρους αντιδιαμετρικά αντίθετους με την τραγικά σκληρή δουλειά και τις απανωτές υπερωρίες και β) για μια βιομηχανία που αποτελείται από, αντικειμενικά, πανέξυπνα άτομα, που θα έλεγες πως, άρα, έχει και τις ικανότητες για καλύτερη οργάνωση. Αμ δε..!

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.