Γιατί η βιομηχανία των games δεν μπορεί να ακολουθήσει το μοντέλο της ψηφιακής διανομής

Αφορμή για αυτό το post υπήρξε το συγκεκριμένο άρθρο, το οποίο εξέτασε τον κακό χαμό που έγινε με τη διανομή του GTA V, το οποίο βρέθηκε διαθέσιμο πριν την επίσημη κυκλοφορία του, στις 15 του μηνός. Και όπως ανέφερε το άρθρο, δεν ήταν μόνο η διαρροή στα torrent sites, αλλά και το σπάσιμο του εμπάργκο από διανομείς λιανικής, που πρόσφεραν το παιχνίδι στους πελάτες τους πριν την προκαθορισμένη ημερομηνία.

Το συμπέρασμα του άρθρου είναι ότι προκειμένου να εξαλειφθούν τέτοια φαινόμενα, η βιομηχανία των games πρέπει να ακολουθήσει το παράδειγμα της ψηφιακής διανομής, όπως ακριβώς έχει κάνει και η μουσική βιομηχανία. Και μάλιστα επισημαίνει ότι οι gamers είναι βασικό εμπόδιο σε αυτή τη μετάβαση, καθώς προτιμούν το φυσικό μέσο διανομής από τη μορφή DLC. Μάλιστα αναφέρει ως παράδειγμα τη θύελλα αντιδράσεων στην κίνηση της Microsoft να προτιμήσει το ψηφιακό μοντέλο διανομής για το Xbox One, μόνο και μόνο για να υπαναχωρήσει αργότερα, εξαιτίας ακριβώς αυτών των αντιδράσεων.

Page 1 of 3123
Από το 2001, ο διάσημος (...) συντάκτης τεχνολογίας Λάμπρος Γεωργογάλας καταπολεμά τον σκοταδισμό και την ημιμάθεια, διδάσκοντας στους Έλληνες συμπατριώτες του τα μυστικά της υψηλής τεχνολογίας. Κατόπιν βάναυσης απαγωγής από εξωγήινους, και ηρωϊκής απόδρασης, αισιοδοξεί πως θα γίνει κυρίαρχος του σύμπαντος.