Να… αυγατίσει παιχνίδια θέλει η νέα Third Party Production division της Sony

Η νέα της Third Party Production division Sony έχει σαν στόχο να φέρει άπειρους τίτλους, από… οποιονδήποτε δημιουργό, στις δικές της πλατφόρμες – ακόμη και αν εκείνος δεν ενδιαφέρεται ή δεν μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο.Borderlands 2

Όπως είπε ο Adam Boyes, Vice President of Third Parties της Sony, όλα ξεκίνησαν από την επιθυμία να φέρουν το Borderlands 2 στο PlayStation Vita. Τότε, όπως χαρακτηρίστηκα λέει…

Quote:

Καταλάβαμε πως έπρεπε να χτίσουμε ένα ολόκληρο παράρτημα ώστε να μπορέσει να γίνει πραγματικότητα το Borderlands 2 στο Vita.

Και δεν μιλάμε για ένα χαριτωμένο ονοματάκι που έδωσε η Sony για μια… ιδέα των διαφημιστών της, αλλά για έναν πραγματικότατο νέο τμήμα της που, από ό,τι φαίνεται, αντιμετωπίζει αρκετά σοβαρά. Απόδειξη; Προσέλαβε και τοποθέτησε ως “ηγέτη” της τον Gio Corsi, μέχρι πρόσφατα lead producer στη LucasArts και executive producer στο το-θέλατε-σαν-τρελοί-μα-το-ακύρωσε-η-Disney Star Wars 1313.

Ουσιαστικά, η νέα division της Sony θα λειτουργεί ως “συνδετικός κρίκος” ανάμεσα σε όσους έχουν δημιουργήσει κάποιους τίτλους και σε ομάδες άλλων, ενδιαφερόμενων developers. Αν οι πρώτοι δεν ενδιαφέρονται να φέρουν κάποιους τίτλους τους στις κονσόλες της Sony, αυτή θα τους προσεγγίζει και θα προσπαθεί “να τα κανονίσει” ώστε να “μεταφέρει” τους τίτλους τους στις κονσόλες της κάποιος άλλος.

Ως πρώτο παράδειγμα αυτού, το Borderlands 2, για το οποίο μίλησε ο Adam Boyes, η έκδοση του οποίου για το PlayStation Vita αναπτύσσεται από την Iron Galaxy Studios, τους δημιουργούς του beat-em-up-με-μόνο-δυο-κουμπιά Divekick.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.