”Τι, έχει απαγωγές παιδιών μέσα και ενήλικο σενάριο; Πάτε καλά; Βγάλτε κάτι πιο φυσιολογικό, με ξεκοιλιάσματα μειονοτήτων!”
Όπως είπε ο δημιουργός του τίτλου, David Cage, η Microsoft ήταν μία από τις εταιρείες που προσέγγισαν αρχικά από την Quantic Dream για μια πιθανή συνεργασία στην κυκλοφορία του Heavy Rain. Και αυτή, αρνήθηκε.
Να προειδοποιήσουμε για αναπόφευκτα spoilers.
Το ότι το ίδιο το σενάριο του τίτλου ήταν χτισμένο με βάση την απαγωγή ενός παιδιού, δείχνοντάς μας την οπτική των ανθρώπων που σχετίζονταν άμεσα με αυτήν, ήταν αρκετό για να τρομάξει την Microsoft, που ναι μεν της αρέσε η ιδέα, αλλά όχι και το θέμα της.
Αντίθετα, όταν προσέγγισαν την Sony, ήταν πιο δεκτική απέναντι σε αυτό, συνειδητοποιώντας πως ναι, ήταν λίγο ρίσκο να διαθέσει έναν τίτλο με τόσο ενήλικο θέμα, αλλά ήταν σημαντικό πως υπήρχε λόγος για την ύπαρξη του. Δεν υπήρχε μόνο και μόνο για να προκαλέσει, αλλά ως η ίδια η βάση του σεναρίου, της δράσης, του ίδιου του “DNA” του τίτλου.
Και έτσι, το Heavy Rain κυκλοφόρησε στο PlayStation 3, χαρακτηρίστηκε παιχνίδι της χρονιάς από πάρα μα πάρα πολλά sites και έντυπα, λούστηκε θετικότατες κριτικές, βαρέθηκε να πουλάει, και απέδειξε – για μια ακόμη από τις… σπάνιες φορές – πως οι κονσόλες δεν είναι προνόμιο των παιδιών.