Η Microsoft δεν ήθελε το Heavy Rain διότι think of the children!

”Τι, έχει απαγωγές παιδιών μέσα και ενήλικο σενάριο; Πάτε καλά; Βγάλτε κάτι πιο φυσιολογικό, με ξεκοιλιάσματα μειονοτήτων!”heavy rain 005

Όπως είπε ο δημιουργός του τίτλου, David Cage, η Microsoft ήταν μία από τις εταιρείες που προσέγγισαν αρχικά από την Quantic Dream για μια πιθανή συνεργασία στην κυκλοφορία του Heavy Rain. Και αυτή, αρνήθηκε.

Info

Να προειδοποιήσουμε για αναπόφευκτα spoilers.

heavy rain 003

Το ότι το ίδιο το σενάριο του τίτλου ήταν χτισμένο με βάση την απαγωγή ενός παιδιού, δείχνοντάς μας την οπτική των ανθρώπων που σχετίζονταν άμεσα με αυτήν, ήταν αρκετό για να τρομάξει την Microsoft, που ναι μεν της αρέσε η ιδέα, αλλά όχι και το θέμα της.

Αντίθετα, όταν προσέγγισαν την Sony, ήταν πιο δεκτική απέναντι σε αυτό, συνειδητοποιώντας πως ναι, ήταν λίγο ρίσκο να διαθέσει έναν τίτλο με τόσο ενήλικο θέμα, αλλά ήταν σημαντικό πως υπήρχε λόγος για την ύπαρξη του. Δεν υπήρχε μόνο και μόνο για να προκαλέσει, αλλά ως η ίδια η βάση του σεναρίου, της δράσης, του ίδιου του “DNA” του τίτλου.

heavy rain 001

Και έτσι, το Heavy Rain κυκλοφόρησε στο PlayStation 3, χαρακτηρίστηκε παιχνίδι της χρονιάς από πάρα μα πάρα πολλά sites και έντυπα, λούστηκε θετικότατες κριτικές, βαρέθηκε να πουλάει, και απέδειξε – για μια ακόμη από τις… σπάνιες φορές – πως οι κονσόλες δεν είναι προνόμιο των παιδιών.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • galacticusX

    Εδώ και δυο δεκαετίες το gaming έχει ξεκολλήσει από τη στάμπα του παιδικού παιχνιδιού. Φαίνεται ότι μερικοί δεν το έχουν πάρει πρέφα ακόμη…