Μια επαναστατική διαφήμιση. Μόνο online. Για… ταμπόν!

Μισό, μισό, πριν αρχίσετε να… μας “θάβετε”: ναι, το θέμα μας είναι μια διαφήμιση για σερβιέτες! Και όχι, ΔΕΝ “έχουμε ξεφύγει”! Βλέπετε, είναι η απόδειξη πως το Internet “έχει σκοτώσει” την κλασσική τηλεόραση!helloflo 003

Σκεφθείτε, για μια στιγμή, ναι, ακόμη και αν είστε άντρες, ΟΛΕΣ μα ΟΛΕΣ τις διαφημίσεις που έχετε δει για προϊόντα “γυναικείας υγιεινής” – και, λόγω της συγκεκριμένης, ειδικά για σερβιέτες. Έχετε παρατηρήσει πως ΟΛΕΣ, μα ΟΛΕΣ ακολουθούν τους ίδιους άγραφους κανόνες;

Η διαφήμιση ΠΟΤΕ δεν “μιλά άμεσα” για το σκοπό του προϊόντος.

Λέξεις όπως “αιδοίο”, “περίοδος”, “εμμηνόπαυση”, που είναι άμεσα σχετικές με το προϊόν, απαγορεύονται.

Σε όλες παρουσιάζεται κάποια αφαιρετική αναπαράσταση του “γιατί είναι καλό το προϊόν”. Συνήθως με τη χρήση… γαλάζιου υγρού.

Σπάνια τολμά κάποια να κάνει χιούμορ. Διότι η περίοδος είναι μια… σοβαρή υπόθεση, ταλαιπωρεί όλες τις γυναίκες για μια σημαντική… εμ… περίοδο της ζωής τους, και τις περισσότερες φορές είναι μια οδυνηρή εμπειρία.

Αφού και εμείς έχουμε ως χόμπι να λέμε τα πράγματα σταράτα και με το όνομα τους, ας μιλήσουμε για την πραγματικότητα: η περίοδος είναι μια άσχημη, οδυνηρή και βρώμικη υπόθεση. Έχει να κάνει με πόνο. Με αίμα. Και σίγουρα δεν είναι κάτι για το οποίο θέλεις να συζητήσεις, ειδικά αν το ζεις. Τι γίνεται, όμως, αν ΠΡΕΠΕΙ να συζητήσεις για αυτήν – π.χ. για να εξηγήσεις σε ένα μικρό κορίτσι “τι το περιμένει” μόλις μπει στην εφηβεία; Ή, όπως στην προκειμένη περίπτωση, αν θέλεις να διαφημίσεις το προϊόν σου, που σχετίζεται άμεσα με αυτήν;

Μπορείς να καταφύγεις στις καλλωπισμένες μπουρδολογίες που βλέπουμε μέχρι σήμερα σε τηλεοπτικά διαφημιστικά για το θέμα. Αν, όμως, είσαι στο Internet…

Page 1 of 3123
...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • Συγκρίνεις δυο πράγματα που εκ των προτέρων δεν γίνεται να συγκριθούν.
    Για να βγει αυτή η διαφήμιση που παρέθεσες στην τηλεόραση θα πρέπει να περάσει από χίλια κύματα -και δεν εννοώ την x διαφημιστική εταιρία, εννοώ το ΕΣΡ -μιλώντας για Ελλάδα -κάτι που στο Internet, προς το παρόν (;) δεν υπάρχει.
    Και πάλι, κάνε ένα πείραμα. Βάλε αυτή τη διαφήμιση ως καταχώρηση σε οποιοδήποτε site πέραν αυτού εδώ και χωρίς να έχει geek προσανατολισμό να δεις τον απόλυτο… πουριτανισμό στα σχόλια.
    Εσύ μιλάς για το διαφημιστικό.
    Για λύσε μου όμως -μπέσα- μια απορία: Πόσες φορές έχεις πάει στο σούπερ μάρκετ να πάρεις σερβιέτες ή ταμπόν για την γυναίκα σου (χωρίς παρεξήγηση, έτσι); Νιώθεις “άνετα”;
    Και πριν πεις “εσύ τι μας το παίζεις”, είχα μαμά, αδερφή, αδερφό, όχι μπαμπά, και μάντεψε ποιος πήγαινε στο σούπερ….

  • galacticusX

    Πολύ ενδιαφέρον θέμα για συζήτηση! το σχόλιό μου στο τέλος του post.

  • dearrt

    Εντάξει, το -”λεσβιακά αιματοβαμμένα πανηγύρια σε θαλάμους τηλεφώνων”- με πέθανε λολ! Αν και έχω την εντύπωση πως είναι ασανσερ.

    Εγώ δεν θα εμβαθύνω θα είμαι πιο πεζός, εντάξει καλή η διαφήμιση αλλά όχι και τίποτα σπουδαίο. Αν σου έκανε εντύπωση λόγο της διαφορετικής προσέγγισης στο θέμα οκ.
    Υπάρχει όμως διαφορά, η διαφήμιση στην τηλεόραση είναι ότι σου έρχεται εκεί που δεν το περιμένεις παρακολουθώντας συνήθως κάτι άλλο και μέχρι να ξυπνήσεις απο την spiral zone που έχεις μπει, οτι αυτό που έβλεπες θα συνεχιστεί μετά απο λίγο και να το αλλάξεις, έχεις δει ήδη τις πρώτες δύο-τρεις.

    Και αλήθεια δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να μου πεταχτεί κάποιο σποτ που να περιγράφει με τριχοανορθωτικές λεπτομέρειες τι ακριβώς κάνουν οι σερβιέτες, τα κολόχαρτα, οι πάνες και τα γιαούρτια activia.

    Πιστεύω προς το παρών, είμαστε μια χαρά με τα -λεσβιακά πανηγύρια σε τηλ. θαλάμους- χαχα θεός!

  • ducklord

    Προσωπικά, δεν κομπλάρω εύκολα σε τέτοια θέματα – το αντίθετο, συχνά είμαι επίτηδες… γαϊδούρι, και μου αρέσει να βλέπω ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ να κομπλάρουν. Θα καταλάβεις “ποιούς εννοώ” στην απάντηση που θα δώσω παρακάτω στο Λάμπρο (για να μην γράφω συνέχεια τα ίδια πράγματα).

    Όσο για το “δεν θα έπαιζε ποτέ στην τηλεόραση”, that’s the whole fucking point: το ότι η τηλεόραση έχει “μείνει πίσω”, δομείται και ελέγχεται από άτομα “παλιομοδίτικης” λογικής, και ακριβώς για αυτό πεθαίνει.

  • ducklord

    Εύγε. Και τώρα εγώ να απαντήσω επίσης στο τέλος του post, ή εδώ; :-P

    Ού ρε!

    Όσον αφορά στην ίδια την άποψη σου, πρώτον, είδα με την πρώτη “με τι έχει να κάνει το προϊόν” και δεν χρειάστηκε δεύτερη φορά. Από την άλλη, το ίδιο μου συμβαίνει και με όοοολες εκείνες τις ταινίες σε στυλ Inception που οι 9 στους 10 λένε “πρέπει να το δω και δεύτερη φορά να το καταλάβω”, οπότε ίσως φταίει ο… ανώμαλος τρόπος σκέψης μου και οι Σερλοκχολμικές ικανότητες μου όσον αφορά “στην κατανόηση multimedia περιεχόμενου” :-D

    Η δε διαφήμιση ΔΕΝ προσπαθεί να σοκάρει. Το είδες λάθος. Και αυτό είναι όοοοολο το θέμα.

    ΕΣΥ σοκάρεσαι. Άλλοι, ίσως πουριτανοί, σοκάρονται (και περισσότερο). Ένα κοριτσάκι 10-12 χρονών, σαν αυτό τις διαφήμισης, ΓΙΑΤΙ να πρέπει να “σοκαριστεί” όταν κληθεί να αντιμετωπίσει κάτι αναπόφευκτο για τη φύση του; ΓΙΑΤΙ να είναι ΤΑΜΠΟΥ να αναφέρει κανείς λέξεις που αφορούν την ίδια την ανατομία μας, να του εξηγήσει “τι συμβαίνει” και να του πλασάρει λύσεις και βοηθήματα για αυτό το σκοπό; ΓΙΑΤΙ να πρέπει να “καμουφλάρονται” αυτά τα ζητήματα, να ωραιοποιούνται, να πρέπει να πλασαριστούν με έναν ηλίθιο και εντελώς αποσπασμένο από την πραγματικότητα τρόπο;

    Το εξαρχής “twist” της διαφήμισης, του concept της, δεν είναι το ότι μας σοκάρει. Είναι το ότι ΛΕΕΙ-ΤΗΝ-ΑΛΗΘΕΙΑ, και παρουσιάζει τα πράγματα ΩΣ ΕΧΟΥΝ. Απλά, το κάνει με πολύ-πολύ έντονο χιούμορ. Το ότι “αυτό σοκάρει κάποιους” είναι αποτέλεσμα της πλαστής και δήθεν κοινωνίας όπου ζούμε, όπου έχουμε φτάσει να καμουφλάρουμε πράγματα που ΔΕΝ θα έπρεπε να μας ενοχοποιούν.

    Πες μου ΠΩΣ θα έπρεπε να παρουσιαστεί ένα αντίστοιχο προϊόν. “Καμουφλαρισμένο”, όπως στην τηλεόραση; Γιατί; Πρέπει να νιώθει τύψεις η γυναίκα που έχει περίοδο; Γιατί; Επειδή, όπως την έχει διδάξει η κυρίαρχη (τουλάχιστον, στη χώρα μας και το μάμα-Αμέρικα θρησκεία), η περίοδος “είναι η κατάρα του Θεού για τις αμαρτίες της”;! Ναι, θα έπρεπε να ντρέπεται κάθε 12χρονο κορίτσι “για τις μέχρι τότε αμαρτίες του”. Και θα πρέπει να βιώνει “την τιμωρία του Θεού”, να νιώθει τον πόνο και την οδύνη κάθε μήνα. Αλλά θα έχει για παρηγοριά πως είναι το αδύναμο φύλο, πως του αρμόζουν ροδοπέταλα, που συνήθως αιωρούνται σε τέτοιες διαφημίσεις.

    Ή μήπως πρέπει, όπως λέει και ο Διονύσης, να νιώθει ντροπή το έτερον ήμισυ που θέλει να φροντίσει τη γυναίκα ή το παιδί του; Γιατί; Είναι κακό να αγοράσεις ένα έμπλαστρο; Νιώθεις ντροπή όταν αγοράζεις… χαρτί υγείας; Αλλά, γιατί είμαι ωμός και μου αρέσει να τα λέω σταράτα, μια πληγή, δεν είναι ντροπή. Το χέσιμο δεν είναι – και τόσο – ντροπή. Η περίοδος, είναι. Ωχ, συμφορά μας. Ήρθαν πάλι “οι δύσκολες μέρες του μήνα”. Χάρη τους κάνουν που τους φτιάχνουν και προϊόντα για αυτό το σκοπό. Τεντόπανο, και να το πλένουν κάθε λίγο και λιγάκι, και πολύ τους είναι. Σωστά;

    Αν όχι, τότε, ξαναρωτώ, ΓΙΑΤΙ να ντρεπόμαστε; Και ΓΙΑΤΙ θεωρείται “σοκαριστική” μια διαφήμιση που λέει, απλά, πως μια γυναίκα δεν θα πρέπει να νιώθει τύψεις ή ντροπή για την περίοδο της, μα να μάθει να το αντιμετωπίζει ως τμήμα της ζωής της;

    Ναι, το μήνυμα της διαφήμισης έρχεται σε αντίθεση με την “ήπιων τόνων” εταιρεία, που στέλνει “καμουφλαρισμένα” τα προϊόντα της, αλλά και πάλι, όπως είπα και στο Διονύση παραπάνω, αυτό είναι άλλη μια εκδοχή του “that’s the fucking point”: το ότι ζούμε σε μια κοινωνία που ενοχοποιεί εκ γενετής τις γυναίκες, που τις ταπεινώνει και τις μαθαίνει πως είναι υποδεέστερες των αντρών. Και ότι, αναγκαστικά, και η ίδια η εταιρεία αναγκάζεται να στέλνει “διακριτικά” τα προϊόντα της, διότι επικρατούν αυτές οι στείρες, μίζερες και ηλίθιες απόψεις, που παραπέμπουν μια-δυο… χιλιετίες προς τα πίσω.

    Αυτά από έναν… φανατικό φαλοκράτη… :-D

  • ducklord

    Έχεις δίκιο, πρέπει να είναι ασανσέρ. Θαλαμο-ασανσέρ. Στη μέση της πόλης. Σχεδιασμένο ειδικά για τέτοιες “εορταστικές περιόδους” ( <— "περιόδους". Χα-χα. Τι έξυπνο χούμορ. Εμ… Ναι…)

    Κοίτα, το ότι εμένα μου έκανε εντύπωση, ναι, αφορά στη διαφημιστική προσέγγιση, το έξυπνο σενάριο και μοντάζ, το ότι, γενικά, "διαφέρει". Αλλά και, όπως είπα παραπάνω, πως τη θεωρώ σωστή και έξυπνη διαφήμιση.

    Με άλλα λόγια, εμένα όχι μόνο ΔΕΝ θα με πείραζε να τη δω στην τηλεόραση, ΑΥΤΟ θεωρώ πως θα έπρεπε να παίξει στην τηλεόραση. Αν είχα κόρη, και ήταν λίγο πριν την ηλικία που θα της ερχόταν… "η κατάρα Του Θεού", θα προτιμούσα να δει ΑΥΤΟ, να δει το χιούμορ, να δει πως δεν είναι κάτι κακό, παρά να προσπαθεί να συνειδητοποιήσει την αντιστοιχία του puzzle "αυτό πάει εκεί, αυτό αντιπροσωπεύει τα υγρά που χάνεις από εδώ, τα λουλουδάκια είναι περιττά και τα προσθέσαμε για το ρεγαμωτισμό του ότι είσαι γυναίκα και στις γυναίκες αρέσουν τα λουλουδάκια ενώ εμείς αι άντραι γουστάρουμε να ζέχνουμε ιδρωτίλα."

    Αντίθετα, θεωρώ – και, ω, τι έκπληξη, ΚΑΙ η σύζυγος – απολύτως ηλίθιες και προσβλητικές τις ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ διαφημίσεις. Αντιμετωπίζουν τις γυναίκες σαν ηλίθιες, έχουν σχεδόν πανομοιότυπα concepts, και ενώ όπως λέει ο Λάμπρος "εδώ δεν κατάλαβε ποιό προϊόν διαφημίζεται", στις υπάρχουσες ποτέ δεν ξεχωρίζεις ΠΟΙΑ σερβιέτα διαφημίζεται. Όλες ίδιες. Όλες μια καλυμμένη ενοχή και λουλουδάκια.

    Και όχι, δεν είμαι υπέρ των ανατομικών λεπτομερειών και των πρόστυχων διαφημίσεων. Δεν θεωρώ, όμως, απολύτως τίποτα πρόστυχο στη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ διαφήμιση – που "σώζει" την προσέγγιση της λόγω της έξυπνης σκηνοθεσίας και της απίστευτα χαρισματικής πρωταγωνίστριας (μου φέρνει προς θηλυκή εκδοχή του Macaulay Culkin – πριν τον… ξεπεσμό – στο Home Alone σε συνδυασμό με την Hit Girl του Kick Ass).

    Δεν είπα και, όπως χαρακτηριστικά λέει ο κουμπάρος μου, να αρχίσουν να μας μιλάνε για "το σατανικό παπί θρη-γουέη που ζει μεσ' τα σκατά" :-D

  • galacticusX

    Αν ξέφευγες λίγο από την προσωπική σου εμπειρία και το τι γίνεται εδώ στην τριτοκοσμική Ελλάδα, θα αντιλαμβανόσουν ότι αυτά που λες δεν ισχύουν, γιατί στις δυτικές κοινωνίες δεν περίμεναν το Internet για να σπάσουν τα πουριτανικά τους ταμπού. Πρέπει να έχεις επιλεκτική αμνησία και να έχεις πηδήξει ολόκληρες δεκαετίες, το κίνημη των hippies, το punk rock στην Αγγλία, ήταν πολύ πιο σοκαριστικά και ανατρεπτικά όσον αφορά τις σεξουαλικές και πολιτικές ελευθερίες αντίστοιχα. Και πάλι άλλες χώρες και άλλες πολιτείες στις ΗΠΑ έχουν το δικό τους κοινωνικό και πολιτισμικό χρόνο. Δεν πάει όλος ο κόσμος χεράκι, χεράκι, παρότι το ίντερνετ έχει συνδέσει όλον τον πλανήτη. Μην αυταπατάσαι, τα περισσότερα άτομα ομφαλοσκοπούν και ζουν ακόμη στη δική τους φούσκα. Δεν υπάρχει ταμπού στη διαφήμιση, δεν υπάρχει κάτι που να μην έχει εντελώς αποδομηθεί χάριν της ευκολίας και της εμπορικοποίησής του. Αυτά είναι αστεία πράγματα. Αν θέλεις πραγματικά ταμπού πήγαινε στις ισλαμικές χώρες με τις μπούργκες, τις κλειτοριδεκτομές, τα τζιχάντ, τα τάγματα αυτοκτονίας, τη φρενίτιδα όταν προσβάλλεται ο Μωάμεθ. Θυμάσαι τι χαμός γίνεται κάθε φορά που ΤΟΛΜΑΕΙ ένας άπιστος να απεικονίσει τον προφήτη ή να γράψει έν βιβλίο που να τον αμφισβητεί. Η μετάβαση από την TV στο web δεν είναι κοινωνικό αίτημα, είναι απλώς τεχνολογική εξέλιξη, κι ούτε σηματοδοτεί χαρμόσυνες ή απελευθερωτικές αλλαγές στον τρόπο που σκεφτόμαστε. Δεν το καταλαβαίνουμε ακόμη γιατί είναι πάρα πολύ νωρίς, ουσιαστικά μόνο τα 10-15 τελευταία χρόνια μπορούμε να μιλάμε για ένα πλανητικό ιντερνετ. Δεν έχεις δει ακόμη τίποτε. Η ψευδαίσθηση ότι το Ιντερνετ μας απελευθερώνει θα διαλυθεί πάρα πολύ γρήγορα όταν προσαρμοστούν οι μηχανισμοί εξουσίας και το αλυσοδέσουν, διαλύοντας τη net neutrality. Τότε να δεις σκουπίδι που θα φας, που θα έχει μαζευτεί ΟΛΟ από την TV και θα τρώει όλο το bandwidth. Επομένως, μη βλέπεις το web μεσσιανικά. Όταν αφομοιωθεί από τις κοινωνίες και χάσει την αίσθηση της νεωτερικότητας, ξαφνικά – ω τι θαύμα! – δεν θα παράγει πια συνέχεια “cool” ιδέες. Δε θα έχουμε κάθε δεύτερη Τρίτη την επανεφεύρεση του τροχού. Και κάτι τελευταίο: 4 εκατομμύρια views: σοβαρά μιλάς τώρα; σημαίνει τίποτε αυτό; εσύ, να επικαλεστείς νούμερα του YouTube; θεωρούσα ότι έχεις ξεπεράσει αυτές τις παπαριές. Άντε χτύπα “I’m a banana” στο YouTube και κοίτα πόσα views έχει. Πήγαινε. Τώρα. Και μετά πήδα απ’ το μπαλκόνι.

  • ducklord

    Όλα όσα αναφέρεις έμειναν “outsider” κινήματα και ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ να παραμένουν έτσι ΑΚΟΜΗ και στην Αμερική. Πες μου ΣΕ ΠΟΙΑ χώρα είναι τόσο “προοδευτική” η τηλεόραση; Για δείξε μας “προχωρημένες” διαφημίσεις για θέματα σαν αυτό από άλλες χώρες. Περιμένω. Θα δεις πως δεν υπάρχουν και πολλές (ίσως και καθόλου). Προσωπικά, ΔΕΝ έχω ξαναδεί αντίστοιχες.

    Και εκτός αυτού, παρουσιαζεις το Internet λες και είναι… προνόμιο της Αμερικής! Μα ΑΚΡΙΒΩΣ διότι είναι προσβάσιμο ΚΑΙ στην “τριτοκοσμική” Ελλάδα, ΚΑΙ σε άλλες χώρες όπου η τηλεόραση είναι πιο “περιορισμένη” και “ελεγχόμενη”, αποτελεί μια μοναδική δίοδο για πιο “προχώ” τέτοιες προσεγγίσεις. Που, αλλιώς, ΔΕΝ θα βλέπαμε από “παραδοσίακές” διόδους διαφήμισης. Το ότι ίσως στην Αμερική έχουν συνηθίσει σε τέτοια (που “δεν”, αφού η διαφήμιση έκανε τη μεγαλύτερη επιτυχία σε Αμερικάνους χρήστες – IPs, από όσο γνωρίζω, και ουχί στον υπόλοιπο πλανήτη) δεν σημαίνει πως αυτό είναι και κανόνας.

    Αλλά, από την άλλη, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου – με μια διαφορά – σχετικά με τον… “έλεγχο” του Internet. Εγώ προσθέτω την παράμετρο “αν”. ΑΝ καταφέρουν “να το αλυσοδέσουν”, διότι για την ώρα ΔΕΝ το έχουν καταφέρει (δέκα χρόνια – και βάλε; – προσπαθούν να εξαφανίσουν τα όποια Napsters από άυτό), τότε ναι, θα γίνει “ό,τι και η τηλεόραση”. Ακόμη, όμως, δεν.

    Όσο για τον αριθμό των views, δεν τον παρουσιάζω ως κριτήριο του πόσο καλό είναι κάτι, μα ως κριτήριο της επιτυχίας μιας διαφήμισης. Διότι από ΤΙ κρίνεται το “αν πέτυχε μια διαφήμιση”; Από το πόσοι την είδαν (που όπως πολύ καλά ξέρεις αποτελεί και τον παράγοντα που διαμορφώνει το κόστος της για το διαφημιζόμενο – “αν διαφημιστείς στο ΔΙΚΟ ΜΑΣ site/κανάλι/περιοδικό, θα σου κοστίσει περισσότερα, μα θα σε δούν υπερπολλαπλάσιοι και θα είναι και πιο targeted”). Την είδαν μπόλικοι; Ναι. Άρα ΕΙΝΑΙ πετυχημένη ως διαφήμιση; Ναι.

  • galacticusX

    Είναι χιλιάδες οι διαφημίσεις που θα σε εκπλήξουν ότι προβλήθηκαν στην τηλεόραση και μάλιστα εδώ και πολλά χρόνια. Πήγαινε στο culturepub το πιο κλασικό κανάλι στο Youtube που έχει άπειρες διαφημίσεις που έχουν παιχτεί σε άλλα regions.

    Επίσης ένα κίνημα όπως τα “παιδιά των λουλουδιών” δεν τίθεται θέμα αν έγινε ποτέ “inside”, φυσικά και δεν έγινε, γιατί ήταν ουτοπία, στην πιο κλασική έννοια του όρου, απλώς δεν ήταν δυνατό να γίνει τρόπος ζωής, για χίλιους δυο λόγους. Επηρέασε όμως βαθιά τον τρόπο σκέψης, την πολιτική, τις ιδεολογίες; φυσικά και ναι. Την τέχνη, τη μουσική, από που βγήκε το pop culture; πως επηρέασε τον πόλεμο του Βιετνάμ; πως έγινε σύμβολο και σημείο αναφοράς για κάθε επόμενο παρόμοιο κίνημα;

    Σίγουρα, εκείνο που οφείλω να παραδεχτώ είναι η απήχηση της διαφήμισης. Είναι μάλλον προσωπική μου ιδιορρυθμία, δεν συμπαθώ τους διαφημιστές, ούτε τους πωλητές, έχω αυτό το κόλημα. Ναι, η διαφήμιση είναι ένα συμπυκνωμένο μήνυμα λίγων δευτερολέπτων, μπλα, μπλα, υπάρχουν σποτάκια που είναι έργα τέχνης, μπλα, μπλα, μπλα, ναι, ναι, εντάξει! Συμπαθητικό το κοριτσάκι, μακάρι να γίνει μεγάλη σταρ, με επιτυχίες, να γνωρίσει τον υπέροχο κόσμο των βαρβιτουρικών, να γινει κι αυτή “δολοφόνος του Βατικανού”, να γίνει 5.000 εξώφυλλα περιοδικών, να πάει σε 12 κλινικές αποτοξίνωσης, και να γίνει η βιογραφία της blockbuster.

    Τέλος, δε θα σε πρήξω άλλο, τελειώνω (…) το να τα βάζεις με την τηλεόραση, ή τη θρησκεία, είναι λιγάκι φτηνό, δε νομίζεις; Δηλαδή, θέλω να πω, είναι σα να παίζεις μποξ με ένα πτώμα, μην το κοπανάς άλλο, εκτός κι αν θέλεις να μαλακώσει το κρέας για να το ψήσεις. Αν υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που τους αρέσει η TV, ή πιστεύουν στο Χριστούλη, ή στα ομοιοπαθητικά, ή στα ζώδια, ή στα ταρώ, ή τα celebrities, είναι δικό τους πρόβλημα. Το να τους βρίζεις, οπωσδήποτε σε εκτονώνει – το ξέρω! – αλλά δεν αξίζει τον κόπο. Μπορεί να λειτουργεί για αυτούς.

    Ακόμη και στην Ελλάδα, ποιος την παίρνει στα σοβαρά την TV, ειδικά όταν έχουν στεγνώσει τα φράγκα; Όλοι το γυρίζουν, σιγά-σιγά στο web. Για αυτό σου λέω, κράτα μια πισινή, η TV έχει πολύ σκουπίδι να μας σερβίρει ακόμη, μεταμφιεσμένη σε web TV. ίσως, από μια άποψη να βγει σε καλό, γιατί οι τηλεοπτικές παραγωγές, τουλάχιστον σε τεχνικό επίπεδο, θα κάνουν το user generated content της πούτσας να φαίνεται αφόρητο. Κι ελπίζω να περιορίσουν λίγο τα twerking, τα selfies, το άλλο με τις βυζαρούδες γκόμενες, τα “youtube-attention-whores” – βλ. ijustine – και πολλά άλλα.

    Ένα είναι βέβαιο: έχουμε να δούμε ακόμη τση παναγιάς τα μάτια!!!