Enlighten: Το φως των παιχνιδιών μας.

Η Enlighten είναι μια δυναμική μηχανή υπολογισμού του πώς συμπεριφέρεται το φως. Ακούγεται μπλεγμένο; Είναι. Και εκεί ακριβώς χρησιμεύει, στο να λύνει τα χέρια αυτών που “φωτίζουν” τα παιχνίδια που παίζουμε.Enlighten engine 001

Με άλλα λόγια, όπως κάνει η γνωστότερη PhysX για τους κανόνες Φυσικής των παιχνιδιών – π.χ. το πώς κινούνται τα φυτά, το νερό, τα… πτώματα των αντιπάλων καθώς πέφτουν απ’ τον έκτο – έτσι και η Enlighten “υπολογίζει” τα πάντα για τις πηγές φωτός και παρέχει έτοιμα πρότυπα αλλά και μεγαλύτερο και ευκολότερο έλεγχο τους σε όσους σχεδιάζουν τις πίστες των παιχνιδιών μας.

Ody's thoughts

Μάλλον, όμως, όπως γινόταν και στα πρώτα βήματα της PhysX (και συχνά… ακόμα!), έτσι και εδώ το “έχουμε έτοιμα πρότυπα”, ακόμη και αν δεν το λένε… “κάνει μπαμ”! Προσέξτε το πώς σε όλο το video βλέπουμε εντελώς διαφορετικά παιχνίδια να έχουν ακριβώς την ίδια “εμφάνιση” όσον αφορά στο πώς αντιδρά το φως σε σχέση με τη virtual κάμερα του κάθε τίτλου: ίδια lens flares, ίδιες λάμψεις στους πυροβολισμούς και τις εκρήξεις…

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.