Όχι μηχανή, υπηρεσία η νέα CryEngine

Μέχρι σήμερα, η CryEngine ήταν η μηχανή που κρυβόταν πίσω από τα παιχνίδια της εταιρείας Crytek. Από εδώ και έπειτα, μην την λέτε μηχανή. Να τη λέτε υπηρεσία.CryEngine 001

Η Crytek, λοιπόν, ανακοίνωσε τη νέα έκδοση της CryEngine, που εδώ και χρόνια αποτελεί το τεχνολογικό υπόβαθρο των παιχνιδιών της. Ενώ, όμως, ακολουθεί την τρίτη έκδοση της μηχανής, η νέα CryEngine δεν συνοδεύεται από κάποιον αριθμό.

Ο λόγος, όπως είπαμε, πως από εδώ και έπειτα η εταιρία θα την αντιμετωπίζει ως μια συνεχώς εξελισσόμενη υπηρεσία. Εξάλλου, παρά το χαρακτηρισμό της μηχανής, αυτό ήταν μέχρι σήμερα και η CryEngine 3. Όπως είπε και ο Areil Cai της εταιρείας:

Quote:

Η διάθεση μιας μηχανής δεν έχει να κάνει με την παράδοση ενός στατικού λογισμικού. Έχει να κάνει με τη Crytek να είναι μια ομάδα έρευνας και ανάπτυξης (R&D) για όσους χρησιμοποιούν την τεχνολογία της. Παροχής της τελευταίας, σπουδαιότερης τεχνολογίας που μπορούμε, αδιάλειπτα. Ως βιομηχανία, όλοι κοιτάμε πως θα παρουσιάζουμε παιχνίδια ως υπηρεσίες αυτή την περίοδο – και πιστεύουμε πως η ίδια προσέγγιση μπορεί να ακολουθηθεί και με τις μηχανές παιχνιδιών. Η σημερινή ανακοίνωση αντικατοπτρίζει αυτή την εξέλιξη, καθώς και τη συνεχή μας αφοσίωση στην προσπάθειά διαβεβαίωσης πως όσοι χρησιμοποιούν την (Σημ.: έχουν άδεια χρήσης της) CryEngine θα έχουν προβάδισμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.