Το Doom 4 ακυρώθηκε γιατί δεν είχε… προσωπικότητα!

Όπως είπε ο Tim Willits της id Software, δεν ήταν απλά πως το Doom 4 δεν ήταν καλό. Απλά, δεν “έλεγε”, στο σύνολό του.Doom 3 Gangnam Style

Όπως είπε μιλώντας στο IGN:

Quote:

Δεν ήταν κάτι συγκεκριμένο. Δεν ήταν πως ήταν κακά τα γραφικά, ο κώδικας. Κάθε παιχνίδι έχει μια ψυχή. Ένα πνεύμα. Όταν έπαιζες το Rage, καταλάβαινες το πνεύμα του. Το Doom 4 απλά δεν είχε το πνεύμα, δεν είχε την ψυχή, δεν είχε την προσωπικότητα (Σημ.: που χρειαζόταν). Είχε λίγο από μια σχιζοφρένειά, μια κρίση ταυτότητας. Δεν είχε το πάθος και την ψυχή που έχουν συνήθως τα παιχνίδια της id Software. Όλοι γνωρίζουν την αίσθηση που αφήνει το Doom, είναι πολύ δύσκολο να την περιγράψεις.

Χρησιμοποιώντας τη σειρά των The Elder Scrolls της… “μαμάς” Bethesda ως παράδειγμα, είπε:

Quote:

Μπορείς να φτιάξεις ένα παιχνίδι και να πεις, δεν είναι πως είναι κακό, άπλα πως δεν είναι αρκετά καλό όσο θα έπρεπε να είναι ένα παιχνίδι της σειράς The Elder Scrolls, και εκεί είναι η διαφορά. Δεν είναι το ότι δεν σπουδαίο. Δεν είναι το ότι δεν εξαιρετικό. Είναι, όμως, το ότι δεν είναι και αυτό που θα περίμενε ο κόσμος τόσο καιρό. Πρέπει να είναι τοσο καλό ώστε (Σημ.: όταν το βλέπει ο gamer που το περίμενε) να πιστεύει πως άξιζε πραγματικά την αναμονή.

Μετά από τα παραπάνω, ας ελπίσουμε πως το Doom 4, θα… αξίζει την υπομονή μας.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.