Μια παρέα η ανάπτυξη αθλητικών παιχνιδιών με την Ignite Engine της Electronic Arts

Το σημαντικότερό δεν είναι πως παρουσιάζει πολύ ρεαλιστικά γραφικά και ακόμη πιο αληθινή κίνηση. Ούτε το οτι εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις κονσόλες επόμενης γενιάς. Οχι. Είναι το ότι κάνει την δημιουργία παιχνιδιών μια… παρεΐστικη υπόθεση!Ignite Engine 003

Εντάξει, στο περίπου, αλλά, πάνω – κάτω, αυτό είπε ο executive vice-president της Electronic Arts, Andrew Wilson, μιλώντας στο IGN.

Quote:

Στην πράξη έχουμε μοιραστεί ένα σεβαστό κομμάτι τεχνολογίας σε όλο το Sports portfolio μας. Πάραυτα, οι εκδόσεις κάθε τεχνολογίας και η επένδυση που έχει γίνει για αυτήν την τεχνολογία ήταν κάπως ανισομερής ανάμεσα στα διάφορα franchises.

Ignite Engine 005

Quote:

Έτσι, το FIFA μπορεί να πρόσθετε κάτι στα physics, αλλά το Madden να μην το λάμβανε ποτέ, διότι το καθένα χρησιμοποιούσε ένα διαφορετικό κομμάτι του διαθέσιμου κώδικα.

Quote:

Αυτό που κάναμε αυτή τη φορά ( με την Ignite Engine) δεν ήταν τόσο το να λάβουμε μια μοναδική engine – αν και αυτή ήταν που κατέστησε δυνατή την θεμελιώδη αλλαγή στην οποία είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε – και είναι το οτι όλοι επενδύουμε σε μια κοινή βάση κώδικα. Έτσι, όταν αρχίζεις να σκέφτεσαι το πολλαπλάσιο αποτέλεσμα που θα λάβεις σε ένα ή δύο χρόνια από πέντε η έξι η επτά διαφορετικές ομάδες παιχνιδιών, όλες να επενδύουν και να καινοτομούν σε μια κοινή βάση κώδικα, και όλη αυτή η καινοτομία να επιστρέφει σε ένα κεντρικό “κλαδί” του που όλες ξεκινούν απο τον επόμενο κύκλο – αυτή είναι η πραγματική αξία της Ignite.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.