Η νέα έκδοση της CryEngine μονομαχεί με… την πραγματικότητα!

Είναι… κανόνας, πια, πως η CryEngine παρουσιάζει γραφικά τέτοιας ποιότητας, ώστε κάποιες στιγμές να ξεχνάς πως αυτό που βλέπεις είναι ενα ψεύτικο δημιούργημα, ενας virtual κόσμος που κατοικεί αποκλειστικά στον υπολογιστή σου με τη μορφή bits και bytes.CryEngine_3_004

Δεν περιμέναμε, λοιπόν, και κάτι λιγότερο από τη νέα έκδοση της, παρά να μας αφήσει, για ακόμη μια φορά, άφωνους. Ούτως ή άλλως, εδώ εδώ και χρόνια, είναι η βασική υπεύθυνη για ορισμένα από τα πιο εντυπωσιακά γραφικά που έχουμε δει ποτέ στα PCs – αλλά και σε οποιοδήποτε παιχνίδι.

Info

Αν δεν είχε πλάνα από τους γνωστούς τίτλους της εταιρείας, εδώ θα έμπαινε ένδειξη “Προειδοποίηση: αυτά είναι γραφικά από παιχνίδια. Kids, don’t try them at home..!”

Και να που, επιβεβαιώνοντας τον άγραφο κανόνα πως πάντα, με κάποιον τρόπο, κάπως, κάθε νέα έκδοση της CryEngine θα μας αφήνει με γουρλωμένα τα μάτια.

Ody's thoughts

Ειδικά τα εφέ καιρού, στο τέλος του βίντεο… Δεν έχω λόγια! Δακρύζω από συγκίνηση! Ξέρετε πώς σχεδίαζε κανείς “χειροκίνητα” μια βρεγμένη επιφάνεια στο παρελθόν, μέσα από προγράμματα 3D, και, τελικά, την έκανε render; ΔΕΝ το έκανε. Την αντικαθιστούσε με μια στεγνή και τα παρατούσε. Εκτός αν α) ήταν μαζόχας ή β) τον πλήρωνε ο Lucas για να το κάνει. Και τώρα, είναι απλά θέμα ενός κλικ. Σε μια “μηχανή κατασκευής παιχνιδιών”. Ω, Μεγάλε Μπάαλ, πού φτάσαμε..!

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.