Δεν πέθανε το Rage, αδέλφια!

Ο πρώτος original τίτλος της id Software μετά τα Doom και Quake, το Rage, δυστυχώς δεν τα πήγε και τόσο καλά εμπορικά. Να, όμως, που δεν αποκλείονται τα sequels.id software Rage 002

Όπως εξήγησε ο Tim Willits μιλώντας στο Joystiq, το σύμπαν του Rage σχεδιάστηκε έτσι ώστε να μπορεί να επεκταθεί, ώστε να είναι εύκολη μια επιστροφή στον κόσμο του.

Ody's thoughts

Και ΑΥΤΟ είναι, όλη κι’ όλη, η είδηση που δείχνειπως… ίσως δούμε sequel του. Ή κάτι άλλο που να σχετίζεται με αυτό. Διότι, αν σχεδιάστηκε “για να επεκτείνεται/να είναι εύκολη η επιστροφή σε αυτό”, αναπόφευκτα, κάποτε… θα δούμε κάτι τέτοιο. Κατά τα άλλα…

Ουσιαστικά, το Rage αποτέλεσε την αφορμή για την ανάπτυξη της id Tech 5, της μηχανής στην οποία βασίστηκε, και που η id Software χρησιμοποιεί πια ως τεχνολογική πλατφόρμα για τη δημιουργία των νεότερων τίτλων της. Έτσι, από αυτή την άποψη, ως… “αφορμή για τη δημιουργία μιας σύγχρονης game engine”, το Rage… είχε και κάποιο καλό αποτέλεσμα για την εταιρεία.

Ως παιχνίδι, από την άλλη… Δεν…

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.