Γειώθηκε το Precinct

Άκυρο και για την δεύτερη προσπάθεια χρηματοδότησης του πνευματικού διάδοχο των Police Quest.Precinct_001

Για δεύτερη φορά απέτυχε η προσπάθεια χρηματοδότησης του Precinct, που παρουσιαζόταν ως πνευματικός διάδοχος της κλασικής σειράς των Police Quest της Sierra.

Οι μάλλον υπερ-αισιόδοξοι επίδοξοι δημιουργοί του τίτλου επιχείρησαν αρχικά να προσελκύσουν πιθανούς χρηματοδότες μέσω της δημοφιλούς υπηρεσίας Kickstarter. Όταν είδαν πως δεν τα πήγαιναν και τοσο καλα εκεί, αποφάσισαν να ακυρώσουν την καμπάνια και να δοκιμάσουν μια ανεξάρτητη προσπάθεια χρηματοδότησης του τίτλου.

Τώρα, και αφού φάνηκε πως ούτε αυτή είχε και πολλές ελπίδες, απλά, τα παράτησαν.

Quote:

Κάθε μέλος της ομάδας μας έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε για να γίνει πραγματικότητα το Precinct. Επενδύσαμε πολυ κόπο για να πετύχει η καμπάνια χρηματοδότησης του αλλά από σήμερα αποφασίσαμε να την λήξουμε…

… Είπε ο developer του τίτλου Jim Walls.

Ody's thoughts

Και προσέξτε, κατά την ταπεινή μου άποψη και τη… γερακίσια παρατηρητικότητα μου, το πώς αυτό δείχνει γιατί απέτυχε η προσπάθεια: δεν λέει “προσπαθήσαμε να πετύχει το παιχνίδι“, αλλά “η καμπάνια του παιχνιδιού”. Δηλαδή, “το να πάρουμε τα φράγκα σας για να το φτιάξουμε”. Αποδεικνύοντας πως, ναι, ήταν άλλη μια από τις πολλές “αρπαχτές” που κρύβονται ανάμεσα στις ειλικρινείς προσπάθειες χρηματοδότησης projects από μικρές παρέες που πραγματικά αγαπούν το gaming και κάνουν ό,τι κάνουν για αυτήν τους την αγάπη.

Και συνέχισε:

Quote:

Είμαστε μαχητές και πολεμήσαμε όσο καλύτερα μπορούσαμε. Δυστυχώς, το καλύτερό μας δεν ήταν αρκετό για να ξεπεράσουμε τις προκλήσεις με την μαζική χρηματοδότηση του μπάτσους. Η νέα μας προσέγγιση προσέλκυσε ορισμένους εξαιρετικούς υποστηρικτές και είμαστε ευγνώμονες για αυτό. Πάραυτα, απλά δεν είχαμε την ορμή που χρειαζόταν από αυτό το project.

Και για όσους περίμεναν πως και πως το Precinct και τώρα θέλουν να βάλουν τα κλάματα;

Quote:

Ανάλογα με την κατάσταση, μπορεί κάποια μέρα να αποφασίσουμε να το ξαναδοκιμάσουμε. Η κοινότητα χρηματοδότησης ήταν εξαιρετικά υποστηρικτική στο να φτιάξει ένα νέο παιχνίδι ο Jim Walls. Ομοίως, η ομάδα μας παραμένει παθιασμένη για το και ελπίζει πως θα βρεθεί κάποιος τρόπος να γίνει πραγματικότητα το Precinct στο μέλλον.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.