Αρκετά κοντά Xbox One – PlayStation 4 κατά τον Carmack, mouse χωρίς πλήκτρο το Kinect

Ο John Carmack της id Software δεν χρειάζεται ιδιαίτερες εισαγωγές: θεωρείται ένα από τα… τεράστια “κεφάλια” της βιομηχανίας του gaming. Έτσι, ό,τι είπε στη φετινή Quakecon, θεωρείται… “χρυσός”.SONY DSC

Η αλήθεια είναι πως ο John Carmack μάλλον είναι γνωστότερος ως όνομα στους… ας πούμε κάπως μεγαλύτερους σε ηλικία, αφού από όταν η id Software μεσουρανούσε με τα Doom και Quake της μέχρι σήμερα, τα “ονόματα” έχουν αρχίσει να χάνονται πίσω από “μπράντες”.

Έτσι, ίσως έκανα λάθος στην εισαγωγή του άρθρου, και ο Carmack χρειάζεται όντως μια μικρή παρουσίαση, για τους νεότερους. Ευτυχώς, μπορεί να περιοριστεί σε μια-δυο προτάσεις, και όμως, “να βγάλει όλο το νόημα της”. Πάμε, λοιπόν:

Ο Carmack είναι ο συνιδρυτής της id Software και ο πρώτος άνθρωπος επί της γης που κατάφερε να δημιουργήσει engine για First Person Shooter στα PCs, πριν καν… εφευρεθεί ο όρος. Έκτοτε, είναι ο υπεύθυνος για την τεχνολογία που χρησιμοποιεί η id Software στα παιχνίδια της, η οποία παλαιότερα είχε την ίδια θέση στο χώρο του gaming που έχει σήμερα η Unreal Engine, αποτελώντας τη “μηχανή” πίσω από πολλά από τα μεγαλύτερα και σημαντικότερα παιχνίδια του παρελθόντος.

Quake_1.jpg

Κυρίως μέχρι τότε, και ως ένα σημείο ακόμη και μέχρι σήμερα, Nvidia και AMD συχνά απευθύνονται στον… γκουρού των 3D γραφικών για ιδέες και συμβουλές όσον αφορά στην εξέλιξη των τεχνολογιών που ενσωματώνουν στις GPUs τους, θεωρώντας τον λόγο του κανόνα. Είναι, βρε παιδί μου, σαν να μιλάμε για τους Cameron, Spielberg και Lucas του κινηματογράφου, όλους σε ένα πακέτο.

Έκτοτε, η id Software φαίνεται να έχει… ψιλο-ξεπέσει, και ενώ υπάρχουν πολλές θεωρίες για το γιατί συμβαίνει αυτό, καμία δεν είναι εύκολο να επιβεβαιωθεί.

Ody's thoughts

Προσωπικά, πάντως, πιστεύω το ότι φταίει πως ο… Τζονάκος έχει χάσει σε μεγάλο βαθμό το ενδιαφέρον του για το gaming. Το γνωρίζατε πως είχε ως ‘χόμπι” την… εκτόξευση ρουκετών στο διάστημα, και σήμερα είναι ο βασικός υπεύθυνος πίσω από μια από τις εταιρείες που… συνεργάζονται με τη NASA για αυτό το σκοπό, την εκτόξευση διαστημικών οχημάτων (πάσης φύσεως) στο διάστημα; Και, λοιπόν, το δικαιολογώ κάπως έτσι: αν μπορείς να κυριαρχήσεις στο διάστημα, γιατί να σε ενδιαφέρει να… ψυχαγωγήσεις τα μίζερα ανθρωπάρια της Γης; ΜΟΥΑΧΑΧχαχαΧΑΧαχαΧα (με φωνή ήβιλ εξωγήινου)..!

Τι είπε, λοιπόν, ο John στην Quakecon που έχει ενδιαφέρον; Αρκετά, μα ξεχωρίζουμε τα εξής:

Page 1 of 41234
...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.