Νίκη (εναλλακτικού πάροχου) έναντι του ΟΤΕ

Μπάμπη, όταν σου λένε στην εταιρία που σου παρέχει πρόσβαση στο Internet πως για τα καλώδια ευθύνεται ο ΟΤΕ εσύ γκρινιάζεις. Και δίκιο έχουν και… πληρώνουν “κερατιάτικα”.

Σύμφωνα με σχετική απόφαση της ΕΕΤΤ η οποία έκανε δεκτή την προσφυγή εναλλακτικού παρόχου σε κάποιες από τις περιπτώσεις που εξέτασε ο ΟΤΕ χρέωνε τον εναλλακτικό πάροχο με “τέλος άσκοπης μετάβασης συνεργείου για άρση βλάβης χωρίς να συντρέχουν οι νόμιμες προϋποθέσεις” επιβάλλοντας και την αντίστοιχη χρέωση.

Το 2010 δε, η χρέωση αυτή ήταν άνω των 50 ευρώ.

Στις συγκεκριμένες περιπτώσεις όμως όντως έφταιγε ο ΟΤΕ και… χρέωνε “άδικα”.

Me Μπάμπης, μπερδεύτηκα…

Ας υποθέσουμε πως έχεις σύνδεση στην Κοίτα™ -την δική μου εταιρία (οποιαδήποτε σύμπτωσις με πραγματικά ονόματα και καταστάσεις είναι συμπτωματική). Αυτή πληρώνει τον ΟΤΕ, μιας και… δεν έχει οργώσει την Ελλάδα με καλώδια, ώστε να αξιοποιεί τα καλώδιά του για να βλέπεις Μπάμπη το Youtube σου.

Όμως, μια αποφράδα ημέρα η πρόσβασή σου χάνεται. Εσύ παίρνεις την εξυπηρέτηση της Κοίτα™ και αρχίζεις τα Γαλλικά, κι εμείς σου λέμε πως θα το κοιτάξουμε.
Όταν ανακαλύψουμε πως το πρόβλημα δεν οφείλεται σε εμάς αλλά σε καλωδιακό θέμα -γιατί πήγε ο Τσιπ και ο Ντέιλ και σου μασούσανε τα καλώδια, Babis- εμείς θα ζητήσουμε από ένα συνεργείο του ΟΤΕ να πάρει την καραμπίνα και…ε, τέλος πάντων να σου διορθώσει την βλάβη.

Στις περιπτώσεις που αναφέραμε, το συνεργείο πήγαινε αλλά χρέωνε… την Κοίτα™ ενώ θα έπρεπε απλά να κάνει την δουλειά του χωρίς πρόσθετο κόστος(η κάθε Κοίτα™ πληρώνει γι’ αυτό μέσα στη σύμβαση).

Καλύτερα τώρα;

Τελικά;

Forthnet, HOL και Wind έχουν στραφεί εναντίον του ΟΤΕ -με τον “Άνεμο” να ζητά και μεγάλο χρηματικό ποσό.
Η υπόθεση θα έχει (μεγάλη) συνέχεια…

Αν το ανθρώπινο σώμα ήταν λειτουργικό, το δικό μου θα ήταν τα Windows Millennium...