Watch Dogs: μια χαρά θα παίζει και στις τωρινές κονσόλες

Έχετε Xbox 360 ή PlayStation 3 και… δεν το κόβετε να παίρνετε Xbox One ή PlayStation 4; Μη μασάτε: τουλάχιστον, το Watch Dogs θα είναι σχεδόν ίδιο σε όλα.

Το Watch Dogs της Ubisoft είναι ένας από τους πιο εντυπωσιακούς τίτλους που περιμένουμε στο κοντινό μέλλον, όχι μόνο από άποψη γραφικών, αλλά και της ίδιας της δράσης του. Δράσης που συμπεριλαμβάνει κίνηση με τη λογική του parkour σε μια τεράστια πόλη (στο στυλ των Assassin’s Creed), hacking σχεδόν οποιασδήποτε ηλεκτρονικής συσκευής βρίσκεται σε αυτήν – ή στα χέρια των κατοίκων της. Δράσης Third Person Shooter, με ολίγη από… role playing και adventure, με τη… μονοτονία (την ποια;!) να σπάει όποτε ο παίκτης μπει σε ένα αυτοκίνητο – όπου ο τίτλος γίνεται… racing τύπου Need For Speed/Burnout. Προφανώς, Xbox 360 και PlayStation 3 θα δουν μια διαφορετική εκδοχή του τίτλου σε σχέση με τα επερχόμενα… κτηνάκια PlayStation 4 και Xbox One. Προφανώς θα είναι λιγάκι χειρότερη. Προφανώς θα έχει κάπως λιγότερα χαρακτηριστικά, και… Όπα: μισό! Ποιος το είπε αυτό;

Watchdogs 004

Ναι, τα γραφικά του τίτλου, το animation και, γενικότερα, η συνολική εμφάνιση του θα υστερεί στα τωρινά Xbox 360 και PlayStation 3 σε σχέση με τους… ακόλουθους τους. Διότι εκείνοι έχουν πολύ δυνατότερο hardware. Αυτή, όμως, θα είναι και η μοναδική διαφορά, σύμφωνα με την Ubisoft.

Η μηχανή του παιχνιδιού, που ακούει στο όνομα Disrupt, χρειάστηκε τέσσερα χρόνια για την ανάπτυξη της, και ενώ σχεδιάστηκε με στόχο την απόλυτη εκμετάλλευση των next-gen συστημάτων, δεν κάνει συμβιβασμούς στη δράση, στο περιεχόμενο και στα λεγόμενα mechanics των τίτλων που βασίζονται σε αυτήν. Με άλλα λόγια, ό,τι υπάρχει στις όποιες μικρές εκδόσεις, αυτό υπάρχει και στις μεγάλες, και αντίστροφα. Η μηχανή είναι κοινή ανάμεσα τους, απλά παρουσιάζει το περιεχόμενο διαφορετικά – ανάλογα με το… τι σηκώνει κάθε μηχάνημα στο οποίο τρέχει.

Ορίστε, λοιπόν: ένας… λιγότερος λόγος να τρέξει κανείς να αγοράσει τις νέες κονσόλες των Microsoft/Sony αμέσως μόλις κυκλοφορήσουν. Περιμένετε, βρε! Καθίστε να… πέσουν πρώτα οι τιμές!

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.