Ubisoft: αν δεν είναι blockbuster, δεν αξίζει να ασχολείσαι!

Σε συνέντευξη του στο The A List Daily, ο VP of sales and marketing της Ubisoft, Tony Key, εξήγησε πως δεν συμφέρει, πια, μια εταιρεία του μεγέθους της Ubisoft να ασχολείται με μικρές παραγωγές.

Quote:

Με αυτό έχουν να κάνουν όλα τα παιχνίδια μας. Δεν αρχίζουμε καν αν δεν πιστεύουμε πως μπορούμε να χτίσουμε ένα franchise από αυτά. Δεν υπάρχει πια το κάν’το και ξέχνα το (Σημ.: fire and forget, λέει χαρακτηριστικά), είναι πολύ ακριβό.

Και ναι, το σχόλιο του αφορά στη σύγχρονη πολιτική της Ubisoft να προσπαθεί να μετατρέψει κάθε τίτλο της σε franchise που θα διαρκέσει για αρκετά χρόνια, με κάθε νέο τίτλο να αποτελεί την αφετηρία για sequels, prequels, παράλληλες ιστορίες, ταινίες, comics, μπλουζάκια, κούπες του καφέ κ.λπ. κ.λπ. Και όσον αφορά συγκεκριμένα στο Watch Dogs, είπε:

Quote:

Ακριβώς επειδή ζούμε πια σε έναν κόσμο blockbusters, και το Watch Dogs χρειάζεται να είναι ένα blockbuster διότι του αξίζει να είναι και διότι ως εταιρεία το χρειαζόμαστε να είναι. Πρόκειται για την πιο φιλόδοξη παραγωγή στην ιστορία της Ubisoft, και πρέπει να βεβαιωθούμε πως οποιοσδήποτε συμπαθεί τα videogames θα έχει μια ευκαιρία να αποφασίσει πως το συγκεκριμένο παιχνίδι θα είναι κορυφή (Σημ.: για την ακρίβεια, λέει hot). Αυτό είναι το δύσκολο με κάθε νέα brand μας, πως πρέπει να γίνει γνωστή και έξω από τον core (Σημ.: εννοεί τον πυρήνα των φανατικών gamers που… ούτως ή άλλως θα μάθαιναν για αυτήν).

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.