Making of: Beyond: Two Souls

Η Quantic Dream είναι μια από τις… ελάχιστες εταιρίες που δεν ακολουθούν την πεπατημένη ως προς τα παιχνίδια που δημιουργούν. Το Beyond: Two Souls δεν ξεφεύγει από αυτή τη γραμμή.

Κι αυτό γιατί, ο πρώτος στόχος της είναι να αφηγείται μια ιστορία πρωτίστως και μετά να… παίζει ο χρήστης.
Κάπως έτσι έγινε γνωστή μέσω του δεύτερου της τίτλου (λέγε με Indigo Prophecy/Fahrenheit με τον πρώτο να είναι το Omikron: The Nomad Soul) και έτσι… συνεχίζει.

Με το τελευταίο της “χτύπημα” να είναι το Beyond: Two Souls, αξίζει να αφιερώσετε 3 λεπτά ώστε να δείτε πως δημιουργήθηκε.

Αν το ανθρώπινο σώμα ήταν λειτουργικό, το δικό μου θα ήταν τα Windows Millennium...