Halo 4: η μεγαλύτερη επιτυχία των Microsoft Studios μέχρι σήμερα

Τρελές πωλήσεις έχει κάνει το Halo 4, τουλάχιστον όσον αφορά στους τίτλους που μας έχουν δώσει μέχρι σήμερα οι εταιρείες δημιουργίας παιχνιδιών της ίδιας της Microsoft.

Κάτω από τη γενικότερη… ταμπέλα των Microsoft Studios, συναντούμε πολλές υπο-εταιρείες, μια από τις οποίες είναι και η 343 Industries. Η 343 Industries, που αποτελείται σε μεγάλο βαθμό από μέλη της Bungie, που μας είχε δώσει το Halo, και που ανέλαβαν να συνεχίσουν τις περιπέτειες του μαστρ’Αρχηγού, της ανεπίσημης… μασκότ της οικογένειας Xbox, για χάρη της Microsoft.

Ο πρώτος τίτλος της ομάδας, ένας από τους πιο πρόσφατους των Microsoft Studios, και ο τελευταίος της σειράς Halo, το Halo 4 (ω, τι πρωτότυπος τίτλος), έσπασε κάθε ρεκόρ πωλήσεων της εταιρείας – τουλάχιστον όσον αφορά στην αγορά της Αμερικής. Το Halo 4 ξεπέρασε σε πωλήσεις ακόμη και το Halo 3, αν και… όχι σε συνολικές πωλήσεις. Για αυτό, θα πρέπει και να κάνει περισσότερες πωλήσεις και εκτός Αμερικής, αλλά… και να περάσουν κάποια χρονάκια, αφού το Halo 3 έχει… προβάδισμα σχεδόν έξι ετών (!) από όταν πρωτοκυκλοφόρησε.

Ody's thoughts

Πέρασαν ήδη έξι χρόνια;! Σαν χθες μου φαίνεται, τότε, που έπαιζα το Halo 3, ενώ αναρωτιόμουν τι διάολο είχε εκείνο το στρατο-πορωμένο και-καλά scifi χάλι της κακιάς κατάρας σε σχέση με άλλα FPS, λίγο πριν καεί οριστικά το Xbox 360 μου, χάρη στις εξαιρετικές παρεμβάσεις της Microsoft στην αρχιτεκτονική της GPU της κονσόλας (που οδήγησαν στις περισσότερες περιπτώσεις του διάσημου πια RROD).

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • Το 1 και 2 ταχω τερματισει και ειναι εκπληκτικα