Χωρίς το… άγχος του ρολογιού το Dead Rising 3

Αν είχατε παίξει τα δυο πρώτα Dead Rising, είναι πιθανότατο πως είχατε… σιχαθεί το ότι έπρεπε να προλάβεις να κάνεις κάποια πράγματα σε συγκεκριμένο χρόνο. Η Capcom σας άκουσε. dead rising 3 000

Όπως είπε ο Executive Producer του τίτλου, Josh Bridge, το νέο Dead Rising δεν θα βάζει τους παίκτες αντιμέτωπους με το ρολόι, να… τρέχουν να προλάβουν να κάνουν κάποια πράγματα σε συγκεκριμένα χρονικά όρια.

Και έτσι, καταστάσεις του στυλ “αχ, τι κρίμα που δεν πρόλαβες να κάνεις το Χ πράγμα σε Ψ χρόνο, και δεν είχες και παλαιότερο save αφού ο τίτλος επιτρέπει μόνο ένα, ξεκίνα πάλι από την αρχή και παίζε για 4 ώρες μέχρι να ξαναφτάσεις εδώ” αποτελούν, πια, παρελθόν.

dead rising 3 002

Ody's thoughts

Πώς και το κατάλαβαν πως τίτλος με sandbox προσέγγιση “ανοιχτού κόσμου”, που, άρα, είναι ταυτόσημος με την εξερεύνηση, δεν ταιριάζει με περιορισμούς χρόνου;! “Ναι μωρέ, “εξερεύνησε” όσο θέλεις, αλλά τελείωνε γιατί έχουμε και άλλες δουλειές”. “Ελευθερία”, δεν το λες.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.