Τέλος για τα MAG και SOCOM: Confrontation

Συνεχίζετε να αναβάλετε το να παίξετε τα MAG και SOCOM: Confrontation; Ε, σε λίγο, δεν θα έχετε πρόβλημα, αφού… δεν θα τα παίξετε ποτέ! SOCOM 4 003

Η Sony αποφάσισε να κλείσει τους servers στους οποίους βασίζονται τόσο το MAG, το γνωστό MMOFPS της Zipper, όσο και τα SOCOM: Confrontation αλλά και το multiplayer κομμάτι του SOCOM 4. Και ναι, αυτό σημαίνει πως, ειδικά οι δυο πρώτοι τίτλοι, ως αποκλειστικά multiplayer, απλά… αχρηστεύονται. Τέλος. The End. Nada. Πάπαλα. Αυτό ήταν.

Η αλήθεια, βέβαια, είναι πως μάλλον λίγοι εξακολουθούσαν να ασχολούνται με αυτά, αφού είναι, πια, σχετικά παλιά παιχνίδια. Είναι, όμως, επίσης αλήθεια, πως αμφότερα τώρα πια περνούν στο… χρονοντούλαπο της ιστορίας, και δεν θα μπορεί πια ποτέ κανείς να τα ξαναχαρεί. Είναι δυο παιχνίδια των οποίων, με άλλα λόγια, μόλις είδαμε την… ευθανασία. Και αφού τρέχουν στο PlayStation 3, του οποίου ακόμη δεν έχουν ξεκλειδώσει όλα τα μυστικά από τρίτους (αυτό σε απλά ελληνικά το λες και Δεν-Έχει-Εξομοιωθεί-Ως-Κονσόλα και Δεν-Έχει-Αποκρυπτογραφηθεί-Πλήρως-Το-Hardware-Του), ώστε να μπορέσουν να σωθούν από λύσεις τρίτων (βλέπε MAME και… παραπλήσια), οι δυο τίτλοι, απλά, θα… χαθούν στο βάθος της ιστορίας.

MAG ps3 002

Ody's thoughts

Σαν να θυμάμαι Διονύση και Ζήση να ουρλιάζουν σε συζητήσεις μας πως δεν κοστίζει τίποτα σε μια εταιρεία να αφήνει κάπου, κάπως, ένα server να τρέχει για ένα παιχνίδι, πως δεν είναι ανάγκη να κλείνουν πια τα παιχνίδια ποτέ αφού μπορεί ο δημιουργός τους να τρέχει πολλούς virtual servers παράλληλα σε ένα PC, κ.λπ. κ.λπ. Νά’το, παίδες, που είχατε απόλυτο δίκιο. Not. Θα σας το θυμίζω από εδώ και έπειτα όποτε εμφανίζεται μια τέτοια είδηση. Ναι, το γνωρίζω πως άλλο το να χρειάζεται online DRM και άλλο εδώ, που μιλάμε για καθαρά multiplayer τίτλους που απαιτούσαν servers για τη λειτουργία τους, αλλά το θέμα μας είναι το Οι-Εταιρείες-Μπορούν-Να-Χαρίζουν-Servers-Στα-Παλιά-Τους-Παιχνίδια-Στον-Αιώνα-Τον-Άπαντα που μου λέγατε, και σας εξηγούσα πως ΔΕΝ είναι ρεαλιστικό και εφικτό, αφού μετά από μια δεκαετία θα έχουν γεμίσει τα γραφεία μιας εταιρείας με servers-για-υποστήριξη-παλιών-τίτλων. Ορίστε, λοιπόν! Η… αιώνια διατήρηση των servers που ονειρευόσασταν!

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.