Πολύ μεγάλο” για τις σημερινές κονσόλες το Beyond Good and Evil 2″

Να μια νέα, επίσημη δικαιολογία, για το γιατί δεν είδαμε ακόμη το δεύτερο Beyond Good and Evil 2: διότι ήταν πολύ μεγάλο. Ναι, καλά. Beyond_Good_and_Evil

Το πρώτο Beyond Good and Evil αγαπήθηκε μεν, μα, ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας, ήταν μια… τραγική οικονομική αποτυχία δε. Και έτσι, δεν θα ήταν λογικό από οικονομικής άποψης να επενδύσει η Ubisoft στην ανάπτυξη ενός sequel. Πώς μπορείς, όμως, να κρατήσεις τους φανατικούς οπαδούς του τίτλου, που επιπλέον είχε υποσχεθεί μια συνέχεια, από το να… σε λυντσάρουν; Τους υπόσχεσαι πως η συνέχεια έρχεται. Και έρχεται…

Και έρχεται…

Και έρχεται…

…Και, τελικά, όταν όντως αποφασίζεις να αρχίσεις την ανάπτυξη ενός νέου τίτλου, τον οποίο (πάμε στοίχημα;!) έμμεσα κάνεις και reboot, “μπας και αυτή τη φορά πιάσει η μαγιά”, ανακοινώνεις χαρούμενα την επίσημη δικαιολογία σου:

Quote:

Εμ… Εργκ… Ήταν… Εε… Πολύ μεγάλο το νέο Beyond Good and Evil 2 για να χωρέσει στην υπάρχουσα τεχνολογία, και έτσι περιμέναμε τις νέες κονσόλες που είναι αρκετά δυνατές ώστε “να το σηκώσουν”.

beyond good and evil

Ή κάπως έτσι, αφού αυτό, πάνω-κάτω, προβάλλει τώρα ο Michael Ancel ως επίσημη δικαιολογία για το γιατί δεν είδαμε μέχρι σήμερα τον τίτλο. Δεν ήταν οικονομικό το ζήτημα, ω, όχι, ούτε θεωρούνταν αυτοκτονική κίνηση από τη μαμά Ubisoft η ανάπτυξη του. ΌοοΟοχι: ήταν θέμα μεγέθους.

Ody's thoughts

Αν δεν δω Beyond Good and Evil με κόσμο διπλάσιου μεγέθους από το Skyrim, θα μου επιτρέψετε να γελάσω με τις δικαιολογίες σας. Ας το κάνω από τώρα: ΧΑ. Γέλασα. Είδατε; Για να μάθετε.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.