Οι τέσσερις άξονες για την ανάπτυξη τίτλων του PlayStation 4

Η Sony έχει ξεκαθαρίσει πως το PlayStation 4 είναι σχεδιασμένο εξαρχής ώστε να διευκολύνει όσο το δυνατόν περισσότερο τους δημιουργούς παιχνιδιών, όσο μεγάλοι ή μικροί και αν είναι. Τώρα, εξηγεί και τη λογική πίσω από την προσέγγιση της.

Σύμφωνα με τον Senior Account Manager of Development της Sony computer Entertainment Europ, Agostino Simonetta, η Sony έχει τέσσερις κεντρικούς άξονες όσον αφορά στη δημοσίευση/διάθεση/κυκλοφορία (publishing)τίτλων για το PlayStation 4:

Κάθε developer είναι και εκδότης.

Ισότητα ευκαιριών.

Προσωπικές σχέσεις.

Όχι εμπόδια, μόνο παιχνίδια.

Και μάλλον είναι προφανές τι αφορά το καθένα από αυτά. Στο σύνολο τους, τονίζουν το ότι η Sony δεν θα αντιμετωπίζει διαφορετικά τους μικρούς, indie developers, τις ομάδες ενός με πέντε ατόμων που ετοιμάζουν ένα παιχνίδι με μηδενική βοήθεια από τρίτους και χρήματα από την τσέπη τους, σε σχέση με τις εταιρείες-μεγαθήρια όπως η Electronic Arts και η Activision.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.