Καθυστερεί το Wasteland 2 λόγω… πλεονάσματος χρημάτων!

Η inXile ζήτησε $900.000 στο Kickstarter για να μας δώσει ένα sequel του κλασσικού Wasteland. Ανταυτού, έλαβε σχεδόν τα τριπλάσια. Αποτέλεσμα; Καθυστέρηση! Wasteland 2 001

Καλά να πάθετε, για να μάθετε να τους πληρώνετε! Εντάξει, αστειευόμαστε, αλλά… Και όμως, το ότι η inXile δεν υπολόγισε καλά το πόσοι θα έσπευδαν να χρηματοδοτήσουν το sequel του Wasteland, που πρότεινε μέσω του Kickstarter, την ανάγκασε και να αναθεωρήσει την “έκταση”, το “μέγεθος” του τίτλου.

Αυτή σχεδίαζε να μας δώσει τον Χ τίτλο, και ζητούσε τα Ψ χρήματα. Αφού αντί αυτού έλαβε τα τριπλάσια, δεν θα έπρεπε, για να είναι σωστή, να δώσει και στους οπαδούς του έναν πραγματικό… ΧΧΧ (εννοούμε “τρεις φορές μεγαλύτερο”, έκφυλοι!) τίτλο;

Και έτσι, αναπόφευκτα, πρέπει να κάνει και την τριπλάσια δουλειά. Ή, έστω, “στο περίπου”. Αποτέλεσμα; Δεν προλαβαίνει με-την-καμία να διαθέσει τον τίτλο σε τελική μορφή τον Οκτώβριο, όπως υπολόγιζε. Στην καλύτερη, τότε θα δούμε τη beta του. Το τελικό-τελικό Wasteland 2… έχει δρόμο μπροστά του.

Αλλά, τουλάχιστον, αυτό οφείλεται στο ότι θα είναι μεγαλύτερο, εντυπωσιακότερο, πληρέστερο από ό,τι υπολογιζόταν αρχικά.

Ody's thoughts

Όχι βέβαια πως υπάρχει κάποιος τρόπος να γνωρίζουμε πως όντως θα ήταν μικρότερο, λιγότερο εντυπωσιακό, λιγότερο πλήρες από ό,τι θα δούμε τελικά, αν η inXile “τσιμπούσε” μόνο $900.000.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • Lefteris

    αν αυτη η inXile, ηταν ελληνικη εταιρια, τα extra χρηματα που θα της εδιναν οι πιστοι βλεπω να τα εκανε βιλες και πισινες…

  • ducklord

    Κάποιοι υποπτεύονται πως αυτό δεν είναι… δικό μας προνόμιο.

    Με άλλα λόγια, κανείς πέρα από την ίδια την inXile δεν εγγυάται πως και η ίδια η inXile δεν “θα τα κάνει βίλες και πισίνες”. Η ίδια υπόσχεται πως “θα τα κάνει περισσότερ παιχνίδι”. ΟΚ. Έχουμε τρόπο να την ελέγξουμε; Όχι. Άρα;

    Κατάλαβες γιατί έχουν… χεστεί από τη χαρά τους όλοι οι “κλασσικοί” developers και ανακοινώνουν ο ένας πίσω από τον άλλο projects στο Kickstarter, “γράφοντας” τις μεγάλες εταιρείες που, υπό άλλες συνθήκες, θα αναλάμβαναν το ρόλο του εκδότη, χρηματοδοτώντας αλλά και ελέγχοντας τους; ;-)