Η EA ψάχνεται για ταινία Dead Space

Από ό,τι ακούστηκε στην Comic-Con, η Electronic Arts αποφάσισε να κινηθεί πιο ενεργά στην προσπάθεια μετατροπής των franchises της σε ταινίες, με… μπροστάρη το Dead Space. DEAD SPACE Chase to Death Live Action Video Game Trailer 003

Η Electronic Arts φαίνεται να έχει ψιλο-απογοητευτεί από τις μέχρι τώρα προσπάθειες της να μεταφέρει τα παιχνίδια της στον κινηματογράφο, με αποτέλεσμα όχι να τα παρατήσει, μα να αλλάξει δραστικά προσέγγιση.

Από ό,τι φαίνεται, η ίδια προσπάθησε, και απέτυχε, να πλασάρει σε κινηματογραφικά studios σειρές όπως τα Sims, Mass Effect και Army of Two. Και όπως συμπέρανε, μάλλον για αυτό έφταιγε πως “πλάσαρε” στα studios μόνο το concept του κάθε τίτλου. Όχι πια: από εδώ και πέρα θα προσπαθήσει να ψήσει studios για πιθανές συνεργασίες για αυτό το σκοπό με… πληρέστερα πακέτα. Και αυτό σημαίνει “με σενάρια”.

Αντί να προσεγγίζει τα studios παρουσιάζοντας τους ένα παιχνίδι και την κεντρική του ιδέα, αφήνοντας τα να… ψάχνονται για το πώς θα μπορούσαν να το μετατρέψουν σε ταινία, η Electronic Arts θα πηγαίνει σε αυτά με ένα έτοιμο σενάριο-πρόταση. Και θέλει να έχει και μεγαλύτερο έλεγχο στην όλη διαδικασία της παραγωγής.

Η όλη στάση της Electronic Arts θυμίζει τη νέα προσέγγιση της Marvel, που… είδε και απόειδε περιμένοντας τα κινηματογραφικά studios να μας δώσουν μια καλή ταινία βασισμένη σε franchise της, και αποφάσισε να αναλάβει η ίδια την παραγωγή τους. Η Electronic Arts βρίσκεται… μόλις “ένα κλικ” πίσω από αυτήν, στο αμέσως προηγούμενο στάδιο, ουσιαστικά ζητώντας από τα studios να αναλάβουν ρόλο συνεργάτη σε μια κοινή προσπάθεια, και όχι απλά “να τους πουλήσει το προϊόν της”.

Και ο τίτλος για τον οποίο ακούστηκε πως είναι πιθανότερο να γίνει μια νέα κρούση προς τα studios παραγωγής από πλευράς της είναι, για δες, το Dead Space. Το οποίο και συμπίπτει με την αναζωπύρωση του ενδιαφέροντος του κοινού για scifi και τρόμο, και το οποίο έχει αναγνωρίσει ως “κινηματογραφικό” ο John Carpenter (The Thing, Prince of Darkness), δηλώνοντας πως θα του άρεσε να το σκηνοθετήσει.

Ody's thoughts

Μπορούμε να ελπίζουμε!

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • Εχω τερματισει το DeadSpace. Φοβερο. Για να δουμε

  • Lefteris

    Αδύνατον αυτή η παιχνιδάρα να μη γινόταν ταινία.

    Άσε που είδα
    στο star trek into darkness μια κλεμμένη σκηνή από το dead space 2,

    (σσ.. Αυτό που δείχνει
    η φωτογραφία δεξιά δηλαδή. Τον Isaac Clarke να εκτοξεύεται , μέσω του διαστήματος από το ένα πλοίο στο
    άλλο, μόνο με την στολή του , για να σώσει την Ellie Langford απο την επίθεση των παραμορφωμένων. )

    μιλάω για την μεταφορά-εκτόξευση του Κερκ
    και του Καν από το enterprise του Κερκ στο μαύρο enterprise του κακού, του Μάρκους,

    μέσω διαστήματος
    με μόνο μεταφορικό μέσο …..την στολή τους.

    Ειδικά όταν
    είδα να προσπαθούν να αποφύγουν και συντρίμμια που αιωρούνταν στο διάστημα
    κατά την μεταφορά τους, εκεί μου ήρθε να
    σηκωθώ όρθιος και να φωνάξω , ΚΛΕΦΤΕΣ.. είναι
    σίγουρο ότι κάποιος από τους συντελεστές έχει παίξει το θρυλικό dead space 2.