Η συλλογή σου προσβάσιμη σε όλα τα PlayStation 4

Αγόρασες PlayStation 4 και έχεις και μια σεβαστή συλλογή ψηφιακά αγορασμένων παιχνιδιών για αυτό; Θα μπορείς να τα παίξεις σε οποιοδήποτε PlayStation 4. New PSN

Η Microsoft πρόβαλε ως βασικό λόγο για τους περιορισμούς του Xbox One και τις απαιτήσεις του για συχνές online συνδέσεις το ότι η συλλογή ψηφιακά αγορασμένων παιχνιδιών του χρήστη θα κατοικούσε στο cloud. Θα είχε, όμως, ως πλεονέκτημα, το ότι θα ήταν προσβάσιμη από οποιοδήποτε Xbox One: ο χρήστης απλά θα συνδεόταν στην κονσόλα, π.χ. στο σπίτι ενός φίλου του, και όλη η συλλογή ψηφιακών τίτλων του θα βρισκόταν μπροστά του, σαν να ήταν ο ίδιος μπροστά στο δικό του Xbox One, στο σπίτι του. Όταν η Microsoft ανακάλεσε τα αρχικά σχέδια της για το Xbox One, παρουσίασε αυτή τη δυνατότητα ως… παράπλευρη απώλεια: καλά να πάθετε που δεν θέλατε τους περιορισμούς μας. Χάρη σε εκείνους θα ήταν προσβάσιμα τα παιχνίδια σας παντού, έμοιαζε να λέει η μεγάλη εταιρεία. Και η Sony, για μια ακόμη φορά… την ταπείνωσε!

Όπως δήλωσε ο R&D senior team leader της Sony, Neil Brown, στη Develop, αυτό ακριβώς που περιέγραφε η Microsoft είναι απλώς άλλη μια από τις δυνατότητες του PlayStation 4. Έχεις αγοράσει ψηφιακά, μέσω του PlayStation Store, κάποια παιχνίδια; Βρίσκονται, λοιπόν, στην ψηφιακή βιβλιοθήκη σου; Που βρίσκεται αυτή; Στο PSN. Και πως είναι προσβάσιμη; Με δισκάκια; Όχι, απλά με το όνομα και τον κωδικό σου. Άρα; Άρα, το μόνο που χρειάζεται για να έχεις πρόσβαση σε αυτήν, σε όποιο PlayStation 4 και αν βρίσκεσαι, στο δικό σου, ενός φίλου ή ακόμη και σε ένα… κατάστημα, θα είναι το όνομα και ο κωδικός σου.

Αυτό, σε συνδυασμό με τη λειτουργία Play As You Download, που εκμεταλλεύεται την τεχνολογία της GaiKai – η οποία μεταφέρει τα παιχνίδια ως… video στην κονσόλα, δίχως να απαιτείται η εγκατάσταση τους – θα επιτρέπει στον χρήστη να ξεκινά να παίζει μέσα σε ελάχιστα λεπτά από την επιλογή ενός τίτλου από την ψηφιακή συλλογή του, ενώ τα απαραίτητα αρχεία για να παίζει τοπικά θα κατεβαίνουν και εγκαθίστανται στο παρασκήνιο. Μάλλον καλύτερο από το περίμενε-να-κατέβει-τουλάχιστον-το-μισό-παιχνίδι-μεγέθους-30GBs που η Microsoft πρότεινε στη δική της, παραπλήσια λύση, αρχικά, για το Xbox One – πριν, το θυμίζουμε, να την εξαφανίσει ως άρρηκτα δεμένη με τις αρχικά ανακοινωθείσες μεθόδους DRM τις κονσόλας της.

Ody's thoughts

Πόσο πάτε στοίχημα πως κάτι το σχετικό petition, κάτι αυτή η… νέα ταπείνωση από τη Sony (που αποδεικνύει πως όχι απλώς είναι εφικτό, αλλά και κάτι απλό – που η ίδια χάρη στην εξαγορά της GaiKai θα μπορεί να κάνει πολύ καλύτερα), και μέσα σε μια εβδομάδα παίζει να δούμε και νέα στροφή 180 μοιρών από τη Microsoft, που να λέει πως, τελικά, βρήκε κάποιο μαγικό τρόπο ώστε η ψηφιακή συλλογή τίτλων κάθε κατόχου της κονσόλας της θα είναι, τελικά, προσβάσιμη και από αλλού;

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.