Η καλή οδήγηση θέλει και αντίστοιχες δονήσεις!

Ο απλός οδηγός πηγαίνει το τιμόνι πέρα-δώθε και (ελπίζει πως) στρίβει. Ο πραγματικά καλός οδηγός νιώθει πως έχει λήξει ο πυροσβεστήρας από τις δονήσεις στο τιμόνι. Και η Turn 10 το ξέρει. xbox one forza 5 004

Ο αληθινός οδηγός “νιώθει” το αυτοκίνητο, δεν προσπαθεί “να το κουμαντάρει” αλλά “γίνεται ένα” με αυτό. Και αφού το αυτοκίνητο δεν έχει φωνή για να μιλήσει, η επικοινωνία του, το “δέσιμο” του με τον οδηγό γίνεται μέσα από τα… γουργουρητά και τα τριξίματα του. Που είναι αισθητά, πώς; Μέσω αφής.

Ακριβώς για αυτό και όποιος παίξει το Forza Motorsport 5 στο Xbox One με το νέο joypad της κονσόλας, που, να θυμίσουμε, έχει ξεχωριστή δόνηση ειδικά για τις δυο κάτω σκανδάλες του, οδηγεί και καλύτερα από όποιον δοκιμάσει να το παίξει “με ένα άλλο joypad”.

Από την άλλη, βέβαια, όσο λογική και αν φαίνεται η δήλωση της Turn 10, ω, πόσο μα πόσο “κάνει μπαμ” πως έχει ως μοναδικό στόχο να… διαφημίσει λιγάκι το Xbox One, που έχει βαρεθεί να “τρώει χαστούκια” από το PlayStation 4! Γιατί;

Εμ…

Έχετε δει πολλά “άλλα joypads” για το Xbox One, που… ακόμη δεν έχει κυκλοφορήσει; Άρα; Υπήρχε, ντήαρ Turn 10, καμία πιθανότητα να το παίξει κανείς σε joypads που δεν θα είχαν τη νέα μέθοδο δόνησης της Microsoft και που, άρα, θα κατέληγαν “χειρότεροι οδηγοί”; Nope. Άρα;

Η δήλωση προήλθε από την Comic-Con, όπου η Microsoft φρόντισε να δείξει το Xbox One, και προέρχεται από τον Creative Director της Turn 10, Dan Greenwalt. Το δικαιολόγησε, δε, λέγοντας πως παρατήρησαν ότι όσοι έπαιζαν τον τίτλο απενεργοποιούσαν κάποια “assists” του τίτλου, που π.χ. βοηθούσαν στο φρενάρισμα και το στρίψιμο.

Και επαναλαμβάνουμε: όσο δίκιο και αν έχουν (που έχουν), είναι λίγο άτοπο να συγκρίνεις την αίσθηση που σου δίνει ένα joypad έχοντας ως μοναδικό ανταγωνισμό… τον εαυτό του. Πόσες πιθανότητες έχει κανείς να τρέχει αγώνα δρόμου μόνος του και να έρχεται δεύτερος;!

Και τι αποκλείει, για να καταλάβετε το σκεπτικό μας, “τα assists που είδατε να απενεργοποιούν” φίλτατοι της Turn 10, απλά να ήταν… ενοχλητικά, και να τα απενεργοποιούσαν ούτως ή άλλως και όσοι έπαιζαν με ένα joypad χωρίς τη νέα μέθοδο τετραπλής δόνησης;

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • George Lolas

    FFB στους αναλογικούς μοχλούς και άντε γεια! Και η σκέψη δονήσεων στις σκανδάλες πάντως, είναι πολύ ωραία ιδέα.

  • ducklord

    Συμφωνώ. Και που να δεις μια νέα πατέντα τις Disney – τώρα θα την γράψω την ειδησούλα (αν δεν… ξεχαστώ) – που σου δίνει “ανάδραση” (όπως λέμε “αντίσταση-στο-μοχλό”, αν θυμάσαι από κάποια arcades που και καλά “σε δυσκόλευαν π.χ. στο να στρίψεις το τιμόνο κάνοντας το πιο σφιχτό όταν έπαιρνες απότομες στροφές”) στον… αέρα! Και “στον αέρα”, εννοώ “χωρίς να κρατάς τίποτα στο χέρι”, π.χ. ενώ παίζεις με το Kinect!

    Ζούμε εξωγήινες εποχές στο gaming! :-D

  • George Lolas

    Αν δε με τρολάρεις, ακούγεται πολύ εξωγήινο όντως :P Περιμένω να διαβάσω περισσότερα για αυτό :D