Και με υποστήριξη smartphones το Oculus Rift;!

Οι δημιουργοί του πρώτου καταναλωτικού σετ Virtual Reality… της προκοπής ονειρεύονται έναν μέλλον όπου όλοι θα χανόμαστε σε virtual κόσμους, όπου και αν βρισκόμαστε. oculus rift 001

Μιλώντας στο Edge Online, ο CEO της Oculus Rift, Brendan Iribe, είπε πως η ομάδα του δεν είναι τόσο εντυπωσιασμένη από τις υπάρχουσες ή μελλοντικές κονσόλες, από τα όποια Xbox και PlayStation του πλανήτη, αφού έχουν ένα σημαντικό πρόβλημα: παραμένουν “στατικά” για μέχρι και οκτώ χρονάκια.

Από τη στιγμή που θα κυκλοφορήσει, μια κονσόλα δεν επιδέχεται… αναβαθμίσεων: μένει ως έχει μέχρι, απλά, να αντικατασταθεί από κάτι καλύτερο. Αυτό είναι το θετικό τους, σε σχέση με τα PC – όπου οι αναβαθμίσεις μοιάζουν με… συνδρομή για το προνόμιο του ότι τα χρησιμοποιείς. Είναι, όμως, και το αρνητικότερο σημείο τους, αφού παραμένοντας “σταθερές”, σύντομα βλέπουν την τεχνολογία να τις προσπερνά. Και στην παρέα του Oculus Rift μάλλον αρέσει η σύγχρονη τεχνολογία.

oculus rift 002

Όπως είπε, λοιπόν, η ομάδα του Oculus Rift μάλλον… σχεδόν αγνοεί την ύπαρξη κονσολών, και εστιάζει σε smartphones και tablets, με τα οποία δηλώνει και παθιασμένη. Διότι, σε πλήρη αντίθεση με τις κονσόλες, σε αυτά κάθε χρόνο βλέπουμε νέες συσκευές με σχεδόν διπλασιες επιδόσεις.

Quote:

(Φανταστείτε) πού θα είμαστε με το επόμενο Galaxy ή το επόμενο iPhone σε σχέση με το πού βρίσκονται οι κονσόλες.

Galaxy S4 001

…είπε, και όντως φαντάζει απίστευτο το ότι… έχει δίκιο! Δεν είναι απλά “άποψη των εκτιμητών” αλλά προφανές το οτι η επόμενη ή, στη χειρότερη, η μεθεπόμενη γενιά smartphones και tablets θα έχει επιδόσεις αντίστοιχες των σημερινών κονσολών – και μιλάμε για ό,τι θα δούμε μόλις σε ένα με δυο χρόνια.

Συνεχίζοντας με αυτούς τους ρυθμούς, tablets και smartphones μπορεί και να καταφέρουν να προσπεράσουν τα… PlayStation 4 και Xbox One, πριν ακόμη αυτά φτάσουν στη “Δύση” τους. Άρα, δεν είναι πιο λογικό, κοιτάζοντας το μέλλον, η ομάδα του Oculus Rift να φαντάζεται έναν κόσμο όπου το κράνος Virtual Reality που θα μας δώσουν θα “κουμπώνει” όχι σε μια κονσόλα ή και ένα PC, αλλά σε μια συσκευή που θα έχουμε μαζί μας, ίσως και στο τσεπάκι μας, μεταφέροντας μας στους εικονικούς κόσμους των αγαπημένων μας παιχνιδιών όπου και αν βρισκόμαστε;

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.