Zelda: A Link Between Worlds, επειδή η Nintendo… βαριόταν!

Κάποιοι θα πουν πως είναι ρομαντικη. Οι οπαδοί της ήδη έχουν λατρέψει το νέο Zelda: A Link Between Worlds. Εμείς θεωρούμε πως η εταιρεία βαρέθηκε να σχεδιάσει κάτι διαφορετικό.

Zelda - A Link between worlds 001

Ο λόγος; Μα, ο προφανής: ο τίτλος εξελίσσεται όλος στον ίδιο κόσμο με το κλασσικό The Legend of Zelda: A Link to the Past, από την εποχή του πρώτου Nintendo Entertainment System – της πρώτης οικιακής κονσόλας της εταιρείας. Η Nintendo, με άλλα λόγια, πήρε εκείνο το παιχνίδι, του άλλαξε το σενάριο και… πάπαλα: αυτό είναι το νέο Zelda που αποκάλυψε για το Nintendo 3DS. Εντάξει, μάλλον το αδικούμε λίγο.

Zelda - A Link between worlds 002

Βλέπετε, το A Link Between Worlds αυτοπαρουσιάζεται ως άμεσο sequel εκείνου του τίτλου, που όμως, έμμεσα, κάνει reboot και εκσυγχρονίζει κάποια στοιχεία του. Το πλέον εμφανές είναι τα γραφικά του, που αν και ο κόσμος παραμένει πανομοιότυπος (και… γεωγραφικά), είναι τρισδιάστατα.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.