Galak-Z: οι σφαίρες ήταν επίπεδες

Σημειώσατε λάθος όσον αφορά στο… χρόνο του τίτλου μας: οι σφαίρες, όπως και οτιδήποτε άλλο, θα είναι επίπεδες στο Galak-Z, ένα 2D shoot’em up για το PlayStation 4.

Galak-Z_002

Το Galak-Z (μπορείτε να το διαβάζετε και “Γκάλακ-ζυ”, δηλαδή, Γαλαξίας) αναπτύσσεται από την 17-BIT, της οποίας το όνομα και μόνο μάλλον αρκεί για να καταλάβει κανείς ποιο είναι το… αγαπημένο της άθλημα: η δημιουργία παιχνιδιών που παραπέμπουν στη χρυσή εποχή των 16bit, αλλά φτιαγμένων με σύγχρονη τεχνολογία. Ναι, αυτό είναι το… 1 παραπάνω Bit!

Όπως και τόσα και τόσα shoot’em ups του παρελθόντος, έτσι και το Galak-Z θα δίνει στον παίκτη το πηδάλιο (ή, μήπως, το joystick;!) ενός διαστημόπλοιου και θα του αναθέτει να περάσει μέσα από πίστες με διάφορα φυσικά εμπόδια, ξεκάνοντας ό,τι άλλο αιωρείται με τα όπλα του σκάφους του – πολλά, διάφορα και αναβαθμίσιμα. Η δράση του προφανώς αντλεί έμπνευση από τους πλέον κλασσικούς τίτλους του είδους – οι παλιού ίσως αναγνωρίσουν επιρροές από R-Type, Gradius, Pulstar, όπως είπε και ο CEO της εταιρείας και ηγέτης του project, Jake Kazdal – αλλά θα υπάρχει μια σημαντική διαφορά: οι αντίπαλοι θα είναι… έξυπνοι!

Δανειζόμενοι τη λογική των σύγχρονων FPS, οι αντίπαλοι στο Galak-Z δεν θα είναι τα κλασσικά… ανόητα διαστημοπλοιάκια ή άλλα πλάσματα που κυκλοφορούν συνήθως σε ορδές ακολουθώντας τα ίδια και τα ίδια μοτίβα κίνησης. Nope. Εδώ οι αντίπαλοι θα μπορούν να σταματούν τη μάχη και να κρύβονται αν δουν πως ξεμένουν από πυρομαχικά ή πως έχουν πέσει οι ασπίδες τους, να… καλούν ενισχύσεις κ.λπ.!

Μάλιστα ο Jake εξήγησε πως οι αντίπαλοι του Galak-Z έχουν ένα κοινό με αυτούς ενός από τα αγαπημένα του παιχνίδια, του… Far Cry 3! Ναι, και όμως! Και εδώ έχουν ένα περιορισμένο οπτικό πεδίο, έναν κώνο – σαν αυτούς που ήταν ορατοί στο Metal Gear Solid, από όπου και… έγιναν διάσημοι. Ο κώνος αντιπροσωπεύει το προς τα που κοιτά αλλά και πόσο μακριά βλέπει ο αντίπαλος. Ο παίκτης, λοιπόν, μπορεί και στο Galak-Z να εκμεταλλευτεί το ότι δεν βλέπουν παντού, ακόμη και για να τους αποφύγει, κινούμενος στρατηγικά στον κόσμο του παιχνιδιού! Ναι, είναι η πρώτη φορά (από όσο γνωρίζω προσωπικά) που γίνεται κάτι τέτοιο σε ένα φαινομενικά απλό 2D shoot’em up!

Και έτσι, μπορεί το βιντεάκι από την E3 να δίνει την εντύπωση ακόμη ενός τυπικού τίτλου του είδους, αλλά σίγουρα η κατάσταση θα είναι αρκετά διαφορετική όταν έχουμε… στα δικά μας χέρια το joypad!

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.