Το Killer Instinct επιστρέφει. Αποκλειστικά στο Xbox One.

Οι παλιοί θυμούνται. Οι νέοι… θα μάθουν! Ένα από τα πιο εντυπωσιακά, brutal αλλά και… άδικα beat’em ups της χρυσής εποχής των arcades επιστρέφει μετά από δέκα χρόνια στο Xbox One.

Killer Instinct 001

Το πρώτο Killer Instinct είχε αφήσει τους gamers με το στόμα κρεμασμένο, αφού την εποχή των… πιξελιασμένων 16bit γραφικών, έκανε μια πανέξυπνη πατέντα: είχε ένα σκληρό δίσκο, πράγμα ανήκουστο για τα arcades της εποχής, στον οποίο είχε αποθηκευμένα τα γραφικά για τους χαρακτήρες και τις πίστες του παιχνιδιού. Αυτά, σχεδιασμένα σε workstations της τότε κυρίαρχης Silicon Graphics (τα ίδια που χρησιμοποιούνταν π.χ. για εφέ σε ταινίες όπως το Terminator 2), είχαν τόσο τεράστιο όγκο, ώστε μόνο ένας σκληρός δίσκος μπορούσε να τα χωρέσει.

Αυτό ήταν το ένα από τα δυο βασικά χαρακτηριστικά για τα οποία θυμούνται οι… παλιοί το Killer Instinct. Το άλλο ήταν πως, αντίθετα με σχεδόν όλα τα άλλα beat’em ups, το Killer Instinct δεν σου ζητούσε να πατήσεις το κάθε πλήκτρο τη σωστή στιγμή, π.χ. για να ρίξεις μια γροθιά ή κλωτσιά στον αντίπαλο: μπορούσες να… κάνεις buffer τις κινήσεις, π.χ. να εισάγεις μια ακολουθία είκοσι γροθιών, σαράντα κλωτσιών και ενός τελικού special, που θα κατέληγε να κάνει τον αντίπαλο κάρβουνο με μια ακτίνα laser.

Συνδυάστε, λοιπόν, τα εκπληκτικά για την εποχή του γραφικά με ένα καταιγισμό δράσης (που όμως ήταν εφικτός λόγω του αντικειμενικά… απαράδεκτου για τέτοιο είδος παιχνιδιών συστήματος χειρισμού), και ορίστε ο… κλάσσικός τίτλος σας.

Το πρώτο Killer Instinct ακολουθήθηκε από ένα sequel που δεν γνώρισε αντίστοιχη επιτυχία, αφού τα γραφικά του έπαιζαν στα ίδια πάνω-κάτω επίπεδα, και ως τότε είχαν εμφανιστεί αρκετοί… σφετεριστές του θρόνου. Και έτσι, η σειρά έσβησε για δέκα χρόνια. Μέχρι τώρα.

Στην E3, λοιπόν, και όπως έλεγαν οι φήμες μέχρι σήμερα, παρουσιάστηκε η νέα συνέχεια, ή μάλλον το reboot της σειράς. Προφανώς τα εντυπωσιακά γραφικά είναι, πια, δεδομένα. Αυτό που μένει για να αποδειχθεί ο τίτλος πιστός στους προγόνους του είναι να δούμε αν θα έχει τον ίδιο… χάλια χειρισμό που κατέληξε να αποτελεί βασική αιτία που τον αγαπήσαμε!

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.