Διαθέσιμο για προπαραγγελίες από devs το νέο Kinect

Έχετε ως εργασία – ή χόμπι – την ανάπτυξη κώδικα και σας έχει… γυαλίσει το νέο, αναβαθμισμένο Kinect του Xbox One; Τώρα πια, μπορείτε να το παραγγείλετε για PC. The Xbox Kinect motion sensing device for the Xbox One is shown during a press event unveiling Microsoft's new Xbox in Redmond

Όπως και το πρώτο Kinect, η κάμερα-αισθητήρας-μικρόφωνο-μαγικό gadget για το Xbox 360, έτσι και το αναβαθμισμένο Kinect του Xbox One θα είναι διαθέσιμο και σε έκδοση για PCs. Όταν, με το καλό, κυκλοφορήσει επίσημα – μαζί με το ίδιο το Xbox One. Τότε, κάθε κάτοχος PC θα μπορεί να μπει σε ένα κατάστημα, να το αγοράσει, να γυρίσει σπίτι, να το συνδέσει στο PC του και… Και να κάθεται να το κοιτάζει, αφού, τι θα μπορεί να κάνει με αυτό αν δεν υπάρχει και software που να το εκμεταλλεύεται; Και ακριβώς για αυτό η Microsoft διαθέτει από τώρα μια special έκδοση του, ειδικά για developers – και με… σχετικά τσιμπημένο κόστος, ώστε να μπορούν να το πάρουν από τώρα και να αρχίσουν να αναπτύσσουν τις δικές τους εφαρμογές για αυτό.

Το νέο Kinect έχει κόστος $399 και, πέρα από την αναβαθμισμένη εκδοχή της συσκευής (αλλά σε όχι-τελική μορφή, όπως λέμε beta), συμπεριλαμβάνει πρόσβαση στο SDK, την πλατφόρμα ανάπτυξης κώδικα για αυτό, ώστε… Εμ… Ώστε να μπορεί κανείς να αναπτύξει κώδικα για αυτό. Επιπλέον, συνοδεύεται από την υπόσχεση πως όποιος δώσει από τώρα $399 για την απόκτηση του (στην, θυμίζουμε, τωρινή, όχι-τελική, beta κατάσταση του), θα πάρει και μια τελική εκδοχή του, όταν με το καλό αυτή είναι έτοιμη.

Να τονίσουμε πως τα $399 δεν είναι αντιπροσωπευτικά του τελικού κόστους της συσκευής, μα μόνο της τωρινής έκδοσης που απευθύνεται σε developers. Όπως και το… πανάκριβο για την ώρα Google Glass, έτσι και αυτό είναι… τσιμπημένο, ώστε να είναι διατεθειμένος να πληρώσει για αυτό μόνο όποιος το αντιμετωπίζει σοβαρά, ως επένδυση για την εργασία του ή, έστω, το χόμπι του, και όχι οι μάζες του κόσμου που, αποκτώντας το σε ημιτελή κατάσταση, θα… άρχιζαν να κλαίγονται για το ότι (ίσως) δεν λειτουργεί όπως πρέπει.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.