Wolfenstein: The New Order [dev interview]

Το πρώτο-πρώτο-πρώτο Wolfenstein 3D ήταν ένα πραγματικό σοκ για τις αισθήσεις του gamer: για πρώτη φορά έβλεπες έναν τρισδιάστατο κόσμο να εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια σου από την προοπτική του πρωταγωνιστή. Ο παππούς των FPS έφερε την επανάσταση στο gaming. Πώς μπορεί να επιζήσει σήμερα το δισέγγονό του, το Wolfenstein: The New Order; Έχουμε για σας μια σύντομη συνέντευξη του υπεύθυνου ανάπτυξης του τίτλου, βίντεο στο οποίο παρουσιάζονται εκτενενή αποσπάσματα από το gameplay.

Σύμφωνα με τη μυθολογία του παιχνιδιού, το έτος είναι το 1960 και ο πρωταγωνιστής του παιχνιδιού ξυπνά 20 χρόνια το Β’ Π.Π., στον οποίο νικητές έχουν βγει οι Γερμανοί. Ο ήρωάς μας αρχίζει το μακελειό και οργανώνει την αντίσταση κατά των Ναζί. Ωραίο ακούγεται στη θεωρία, αλλά να δούμε πόσο καλό μπαμ-μπουμ είναι στην πράξη, αφού το είδος των FPS action-adventures έχει πια λίγα περιθώρια για καινοτομίες. Ευελπιστούμε σε ένα ευχάριστο παιχνιδάκι, μακριά από το κακό παράδειγμα του Duke Nukem…

Από το 2001, ο διάσημος (...) συντάκτης τεχνολογίας Λάμπρος Γεωργογάλας καταπολεμά τον σκοταδισμό και την ημιμάθεια, διδάσκοντας στους Έλληνες συμπατριώτες του τα μυστικά της υψηλής τεχνολογίας. Κατόπιν βάναυσης απαγωγής από εξωγήινους, και ηρωϊκής απόδρασης, αισιοδοξεί πως θα γίνει κυρίαρχος του σύμπαντος.