Η Microsoft θυμίζει πως υπάρχουν όρια στο τι μοιραζόμαστε

Έξυπνη μεν, άθελα της αστεία δε, η νέα διαφημιστική καμπάνια της Microsoft – που αμφιβάλλουμε αν θα δούμε και στη χώρα μας – θυμίζει πως είναι καλύτερο να χρησιμοποιούμε Internet Explorer. Γιατί έτσι είμαστε ασφαλέστεροι. Γελάστε ελεύθερα. Internet Explorer Logo

Προφανώς η νέα καμπάνια της Microsoft στοχεύει όχι μόνο στους εναλλακτικούς browsers, μα και στις διάφορες μη-μαικροσοφτικές υπηρεσίες. Διότι, όπως μας θυμίζει μέσω αυτής, καλό είναι να βάζουμε και όρια στο τι μοιραζόμαστε. Είναι καλό, π.χ., να μοιράζεσαι με φίλους σου πως έχεις κάνει ένα εκπληκτικό μαύρισμα, αλλά καλύτερα να αποφεύγεις να λες πως οφείλεται στο ότι έχεις να κάνεις μπάνιο τρία χρόνια. Απολαύστε την:

Και φυσικά, το… άτοπο με την όλη υπόθεση είναι πως η εταιρεία δεν μας λέει που ακριβώς μας βοηθούν οι δικές τις προτάσεις στο να θέσουμε τέτοια όρια και να επιλέξουμε τι θέλουμε να μοιραζόμαστε με άλλους και τι όχι. Μπορεί κανείς να υποθέσει πως αναφέρεται στο ότι οι βασικοί ανταγωνιστές του Internet Explorer, Chrome και Firefox, επικοινωνούν συχνά με τους δημιουργούς τους, παρέχοντας τους στοιχεία για το πώς τους χρησιμοποιούμε. Αν, όμως, δεν έχουμε απενεργοποιήσει τις σχετικές επιλογές.

Και αυτό ακριβώς είναι και το… αστείο της υπόθεσης που λέγαμε, αφού αν φημίζεται ένας browser για τις μέχρι τώρα τρύπες ασφαλείας και τα προβλήματα του, αυτός είναι ο Internet Explorer. Όχι, δεν είναι, πια, τόσο κακός όσο παλιά – το αντίθετο, είναι αρκετά καλός. Και, όχι, δεν αποτελεί πια από μόνος του το… απόλυτο κενό ασφαλείας, όπως παλαιότερα. Είναι, όμως, κομματάκι υποκριτικό να κατηγορείς έμμεσα τους ανταγωνιστές για τα… χάλια που είχες εσύ μέχρι πριν λίγα χρονάκια και να το παίζεις υπεράνω.

Να σημειώσουμε πως η καμπάνια επεκτείνεται και στο web, με πληροφορίες σχετικά με θέματα ασφαλείας, μα… Εμείς επιλέγουμε να γίνουμε κακοί, και να εστιάσουμε στο λογοτυπάκι που μας δείχνει στο τέλος. Τι λέει; Internet Explorer. Άρα;

Ody's thoughts

Από την άλλη βέβαια, όπως λέει και ο Τζιμάκος, Δις Ιζ Δε Μάρκετινγκ… :-D

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.