Χωρίς quicktime events, multiplayer και DRM το Witcher 3

Αν και οι φήμες έλεγαν αλλιώς, τελικά, όπως επιβεβαίωσε ο Konrad Tomaszkiewicz της CD Projekt RED, το τελευταίο Witcher δεν θα έχει multiplayer. Ούτε ενοχλητικά quicktime events ή προστασίες.

the witcher - wallpaper 001

Το τελικό κομμάτι της ιστορίας του Geralt, του πασίγνωστου πια Witcher, θα κυκλοφορήσει όπως… Ας σταματήσουμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας: όπως θα έπρεπε να είναι κάθε role playing game της προκοπής: ούτε… multiplayer (έλεος), ούτε quicktime events – QTEs, γνωστά και ως τα ενοχλητικά πατήματα-του-κατάλληλου-πλήκτρου-την-κατάλληλη-στιγμή που… μαστίζουν τα σύγχρονα παιχνίδια. Και, με την ευκαιρία, ως κερασάκι στην τούρτα, δεν θα έχει και κάποια ενοχλητική προστασία που να καταλήγει… βάσανο για το χρήστη για να προστατέψει τα Πνευματικά Δικαιώματα της εταιρείας.

Όπως είπε ο ίδιος (ο Tomaszkiewicz, όχι ο… Witcher) όσον αφορά στα quicktime events:

Quote:

Υπάρχει ένας μικρός αριθμός παιχνιδιών όπου είναι διασκεδαστικά, όπως, για παράδειγμα, στη σειρά των Uncharted, όπου ούτε καν καταλαβαίνεις πως ολοκλήρωσες ένα κομμάτι που βασιζόταν στο πάτημα του σωστού πλήκτρου τη σωστή στιγμή. Και νομίζω πως μόνο αυτός ο τρόπος χρήσης των QTEs έχει κάποιο μέλλον στα παιχνίδια.

Όσο για την άποψη του για το DRM, τις προστασίες και τα όποια κλειδώματα;

Quote:

Ό,τι χειρότερο στη βιομηχανία του gaming

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.