Η Enodo μας δείχνει την… σοβαρή πλευρά της CryEngine

Η μηχανή της Crytek στην οποία βασίζεται και η σειρά των Crysis είναι τόσο εξελιγμένη ώστε να μπορεί να χρησιμοποιείται και για επαγγελματικά projects. Να, σαν αυτά που μας επιδεικνύει η Enodo.

enodo cryengine 002
Η Enodo χρησιμοποιεί την CryEngine, μα όχι για να δημιουργήσει παιχνίδια, αλλά σοβαρότατες παρουσιάσεις πραγματικών τοποθεσιών. Ή, όπως ήδη μάλλον γνωρίζει ο… αρχιτέκτονας της παρέας που ίσως έπεσε σε αυτό το post, για την ρεαλιστική απεικόνιση κτιρίων και τοποθεσιών πριν αυτές δημιουργηθούν πραγματικά – ώστε να μπορεί ο πελάτης να τις δει σε ό,τι κοντινότερο στην τελική μορφή τους. Το παρακάτω βιντεάκι της έχει ως στόχο ακριβώς αυτό, να δείξει τις ικανότητες της στη δημιουργία μοντέλων και ρεαλιστικών τοποθεσιών για αυτό το σκοπό.

Το πλεονέκτημα είναι, φυσικά, το ότι η CryEngine παράγει αποτελέσματα αρκετά κοντινά στο rendering, που τυγχάνει μια ιδιαίτερα χρονοβόρα διαδικασία, με τη διαφορά πως το κάνει σε πραγματικό χρόνο. Έτσι, αντί ο σχεδιαστής να πρέπει να… περιμένει ώρες και ώρες τον υπολογιστή να ετοιμάσει κάποιες εικόνες υψηλής ποιότητας, ή… ημέρες και ημέρες για να ετοιμάσει ένα βιντεάκι μικρής διάρκειας για τον πελάτη – που, επιπλέον, θα είναι περιορισμένο σε μια προκαθορισμένη περιοχή, θα δείχνει ένα συγκεκριμένο πράγμα – μπορεί να φορτώσει τα 3D μοντέλα στην CryEngine και να αφήσει τον πελάτη να… κόβει βόλτες στο χώρο. Ακριβώς όπως, ως gamers, κινούμαστε στους χώρους ενός παιχνιδιού.

Ody's thoughts

Θεωρώ πως, ειδικά σε συνδυασμό με τεχνολογίες όπως το Oculus Rift, αυτή η προσέγγιση θα φέρει πραγματική επανάσταση στο χώρο της αρχιτεκτονικής και του design.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.