Δεν θα δούμε DirectX 12, κατά την AMD. Ποτέ!

Όπως ανέφερε σε συνέντευξη του στο γερμανικό περιοδικό Heise.de, ο Vice President of Global Channel Sales της AMD, Roy Taylor, θεωρεί πως δεν θα δούμε ποτέ DirectX 12.

DirectX 11 002

Ναι, αυτό ήταν: τα DirectX 11, που έχουμε σε Windows 7 και Windows 8, είναι και η τελευταία έκδοση του ας-πούμε-συστήματος-της-Microsoft, που αξιοποιείται από το 99,9% των παιχνιδιών που κυκλοφορούν για αυτά. Τέρμα. Τέλος. The End. Ντέν-έκει-άλλο.

Αυτό, βέβαια, ουσιαστικά σημαίνει δυο πράγματα – και, όχι, σίγουρα δεν είναι αυτό που φαίνεται αρχικά. Πρώτα από όλα, τα DirectX, ως μια πλατφόρμα εκμετάλλευσης του hardware του υπολογιστή, έχουν πια ωριμάσει σε σημείο που να μην είναι τόσο εύκολη η περαιτέρω εξέλιξη τους. Ήδη μέσα από μικρά updates αναβαθμίζονται και αποκτούν νέα features.

Αυτό που θα γίνει λοιπόν, ουσιαστικά, είναι πως στο πολύ-πολύ κοντινό μέλλον θα τα δούμε να μετατρέπονται και επίσημα στο αντίστοιχο των… rolling releases, για να δανειστούμε την λινουξάδικη ορολογία: δεν θα κυκλοφορούν, δηλαδή, μια στις τόσες, μεγάλες νέες εκδόσεις τους που θα περιλαμβάνουν αντίστοιχα μεγάλα πακέτα νέων χαρακτηριστικών και βελτιώσεων. Αντίθετα, αυτές θα έρχονται σιγά-σιγά, μέσα από τα ίδια τα updates του λειτουργικού συστήματος, αναβαθμίζοντας σταδιακά τα DirectX.

Page 1 of 512345
...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.