Έρχεται πραγματικό… νεράκι στα παιχνίδια μας, μέσω PhysX!

Εντάξει, με το πραγματικό δεν εννοούμε πραγματικό, δεν θα βρεχόμαστε, δεν θα μπορούμε να το χτυπήσουμε σε φραπέ, αλλά… Πώς το λένε… Ρεαλιστικό, βρε παιδί μου! Να σε κάνει να θέλεις να βουτήξεις στην οθόνη!

PhysX Position Based Fluids 001
Η PhysXinfo παρουσίασε, μέσα από το παρακάτω βιντεάκι, τον νέο αλγόριθμο υπολογισμού της κίνησης υδάτινων μαζών μέσω των GPUs της Nvidia/της τεχνολογίας PhysX, Position Based Fluids, και τα αποτελέσματα του είναι πάρα μα πάρα πολύ εντυπωσιακά.

Για όποιον δεν κατάλαβε τίποτα από το παραπάνω, ας το μεταφράσουμε σαν ορίστε, σε βιντεάκι, ένας νέος τρόπος με τον οποίο θα υπολογίζεται η κίνηση του νερού σε μελλοντικά παιχνίδια, παράγοντας απίστευτα πιο ρεαλιστικά αποτελέσματα σε σχέση με ό,τι έχουμε δει μέχρι σήμερα. Αυτό ήταν πιο κατανοητό, έτσι;

Info

Η τεχνολογία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην φετινή Games Developers Conference, ενώ θα αναλυθεί εκτενέστερα στην επερχόμενη SIGGRAPH 2013.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.