Crysis και optimization: Ή στραβός είν’ ο γιαλός…

Crysis

Και τι έκανε η Crytek;

Ότι κάνει κάθε developer που σέβεται τον εαυτό του: Κυκλοφόρησε τα αντίστοιχα patches. Έτσι, ξαφνικά το παιχνίδι έγινε υπερ-playable στο ταπεινό μηχάνημά μου ακόμα και σε ανάλυση 1920*1080 με τις ρυθμίσεις να παραμένουν σε Very High (συμπεριλαμβανομένου του Motion Blur και του Object Detail)! Όσο για τους drivers, από ένα σημείο και μετά δεν έκαναν… τίποτα για το συγκεκριμένο παιχνίδι [κι έτσι δεν μπορεί να “πιστωθεί” σε αυτούς η αλλαγή συμπεριφοράς].
Έχει όμως σημασία να δούμε κάποιες από τις μια φράση του (τελευταίου για το πρώτο παιχνίδι) patch 1.2 (το 1.2.1 υφίσταται για multiplayer).

Quote:

Corrected a number of memory leaks with FSAA modes


Έχει και καλύτερα όμως.

Quote:

Optimized Object Motion Blur for DX10 Very High Spec


Quote:

Destroyed Objects will now properly remove their decals from the world under DX10


Quote:

Fixed a number of memory leaks with some procedural vegetation and destroyable objects physicalization.


Όπως καταλαβαίνετε, επιγραμματικά οι αλλαγές συμπυκνώνονται σε μια λέξη: optimization. Είτε γιατί μας έφταιγε η θολούρα είτε τα decals ή οι Κινέζοι ή… τα δέντρα (μην ξεχνιόμαστε, τα πολυδιαφημισμένα δέντρα).

Page 2 of 512345
Αν το ανθρώπινο σώμα ήταν λειτουργικό, το δικό μου θα ήταν τα Windows Millennium...