Crysis και optimization: Ή στραβός είν’ ο γιαλός…

Με την κυκλοφορία του νέου τίτλου στην τριλογία της Crytek, άπαντες έμειναν εντυπωσιασμένοι με την γραφική τελειότητα του παιχνιδιού και την υποστήριξη σύγχρονων γραφικών προτύπων. Όλοι… πλην του blackfox.

Ξεκινώντας από τα βασικά, όχι, ο Μαυραλεπούς δεν έχει κάποια κτηνώδη GPU με υποστήριξη DirectX 11 ώστε να απολαύσει το τελευταίο πόνημα του Cevat Yerli. Αυτό που “φωνάζει” όμως (ακόμα και στον ducklord που θέλει να πάρει το παιχνίδι αγκαλίτσα ένεκα των γραφικών του) είναι πως η Crytek έχει μακρά ιστορία στο… un-optimization.

Crysis

Ας θυμηθούμε το πρώτο Crysis. Τι είχε κάνει η εταιρία; Είχε υποστηρίξει DirectX 9 και 10 αλλά και 64 bit εκτελέσιμο ακόμα και στο expansion της σειράς (λέγε με Crysis Warhead, έστω και με patch) αφού ο τίτλος προοριζόταν για “system seller” των Windows Vista.
Από τότε λοιπόν είχαν αρχίσει οι δηλώσεις τύπου

Quote:

Θέλει μηχάνημα “επόμενης γενιάς” για να αποδώσει.


Ας δούμε λοιπόν το… ταπεινό μου μηχάνημα το οποίο, τον καιρό που στήθηκε, θεωρούνταν “κτήνος” [και για μένα, ακόμα είναι καθώς έχω λιώσει στο gaming].

  • CPU: Core 2 Quad Q8400 @ 2.66 GHz
  • GPU: AMD Radeon HD 4870 [512 MB VRAM]
  • RAM: 4 GB [DDR2 800 MHz]
  • Ανάλυση Οθόνης: 1680*1050

Τα υπόλοιπα περιφερειακά δεν παίζουν ιδιαίτερο ρόλο γι’ αυτό και δεν αναφέρονται.

Όταν λοιπόν κυκλοφόρησε το Crysis το PC μου, σε DirectX 10 mode με 64-bit εκτελέσιμο και ρυθμίσεις Very High… σερνοβολούσε. Τότε, η AMD έβγαζε κάθε μήνα drivers κι έτσι σε κάποιους από αυτούς υπήρχαν performance optimizations για το Crysis. Ασχέτως αυτού όμως, το αποτέλεσμα παρέμενε το ίδιο. Το παιχνίδι, σερνόταν.

Page 1 of 512345
Αν το ανθρώπινο σώμα ήταν λειτουργικό, το δικό μου θα ήταν τα Windows Millennium...